poznamky su mierene na cloveka ktory si ich tiez neodpusti
k autu, ako som pisal vacsina offroadakov pouziva "klasicke" auta teda Jeep alebo japonce (Toyota, Nissan, Mitsu)
nevravim ze tieto auta su zle, len som chcel nieco ine...preco Explorer?
Je to stara amerika, to znamena nic komplikovane, motor jednoduchy V6 SOHC 4011ccm s retazovym rozvodom kde sa nema moc co pokazit. Vykonu ma dostatok, a nabeh je linearny kedze to je atmosfera. V beznom terene sa pohybuje okolo 1500-2000ot v kopci tak 2500ot.
Vzadu ma samosvor co v podstate kompenzuje absenciu zadnej uzavierky, potom ma medzinapravovu uzavierku a redukciu. Vzadu je pevna naprava, vpredu klasicke ramena. Vdaka tomu to tak neplava na asfalte ako kamaratov Jeep napríklad.
Primarne som si auto kupil na "expedicne" ucely, to znamena jazdit hore dole po krajine, na miesta kde som v zivote nebol...
Trialu a podobnym veciam sa neplanujem venovat, na to je to aj nevhodne auto.
Proti Jeepu je to inak aj o dost pohodlnejsie a hlavne priestranne. Po sklopeni zadnych sedaciek vznikne v kufry rovina a da sa tam v pohode vyspat. V Jeepe nie lebo je kratky.
Dalsia vec ktoru ta offroad rychlo nauci je - nekupovat lestenku ani nic drahe. Vzdy sa najde nieco kde to proste oskres, opres a podobne...ked uz pojdes neviem ako opatrne tak su tu kriky ktorym sa nevyhnes a vedia celkom pekne poskrabat auto...moje je dojebane z kazdej strany

najlepsie je potom zakydat ho blatom a je pekne

Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín