Sobota, 27. Novembra 2010, 18:41
no! takze problem docasne vyrieseny :) zas som rozobral stvrtku auta a prisiel som na to, ze pelovy je este v schopnom stave, tak som sa rozhodol ze skusim rozhybat ten ventilator...zase stvrtka auta vyhadzana (nechapen ktory intelektual vymyslal umiestnenie a pristup k ventilatotu) a skusil som pustit kurenie a nic...tak som kusok strcil do lopatiek, a on sa zacal krutit, takze viem, ze jezko je ok, no ked som videl, ze extrahovanie ventilatora by mi zabralo hadam pol dna, tak som sa rozhodol ze ho skusim aspon premazat...tak som ho vyfukal kompresorom, a vypackal som nan stvrtku konkordu a POMOHLO! mal som asi 50km cestu, tak som to nechal fukat naplno, v kabine ani stopa po vlhkosti a krasne teplucko...ale nedavam tomu dlhu zivotnost.no uz aspon viem, kde je problem a ked budem mat viac casu, tak to skusim dat dokopy :)
len teras mam otazku...co sa mi oplati najviac? dat to zrepasovat? (da sa to vobec? ) vymenit za pouzity?alebo kupit uplne novy? poradte :)