
odpovedám ti tu teda.
všatko vymenené.. kabínový prvý... chvílku to trvalo kým som sa k nemu dostal. s tým kastlíkom si človek užije

ten starý bol ešte origo... dosť statne zasratý bordelom
potom sviečky, pohodička..vďaka helldiverovi

a marošovmu momenťáku. dal som tam NGK dvojkontakty.. a si predstav čo tam bolo predtým... NGK 4-kontakt
potom sme dvihli auto a na rade bol olej.kým sa vypúšťal tak olejový filter... naliali new a išlo to...
a čerešnička bol palivový

auto zas hore a pome..

to bolo asi najhoršie z celého fušingu...

ale úspešne vymenaný... zostatkový benzín v starom filtri spotreboval maroš na pouličnú ohnivú show
no ale dvihátka si klepkajú aj tak

ešte sme rozmýšlali nad jednou prísadou do oleja na tieto zdvihátka. vraj to viacerým pomohlo, tak uvidím.
ale celkovo som spokojný, všetko vymenené a mám pocit že motor je kludnejší, trochu stíchol a má krajší zvuk počas jazdy. takže fušovanie sa oplatilo i ked problém kôli ktorému som menil olej nezmyzol...
a ešte si musím resetnúť oil servis

dik za filtríky a prívesok
