... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 03:32

Raz som daval taky akceleracny suboj do kopca s VW bora 2.9 VR6 a teda na mojej 535i som ho dal, ale nie nijak oslnivo, tak pomaly som ho predbehol... E39 528i som na dialnici predbiehal este pomalsie, ale predsa nakoniec:))).
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
slamec
Príspevky: 2527
Registrovaný: 5.4.2007
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 08:45

Zelo ZH napísal:
.... nejdem teoretizovat o 320D, ale osobne si myslim ze 2,8 VR6 by mala dost velky problem s tymto aftom... ma dosti vyssi krutak a zadny nahon.... to co Golf strati pri pohynani sa aj pri silnom motore velmi tazko dobieha....
zaujímavá debata, len

zelo má pravdu - treba porovnávať porovnateľné

takže:
100kW je podstatne slabšia ako 2.8
110kW oproti 2.8 má kúsok navrch
a s 2,9 sa dokážu navzájom potrápiť
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 09:39

slamec: si zabudol dodat ze nemas na mysli seriovu 320d. Tak porob trochu reklamu tym mojim Pboxom:D

No a porovnanie chipnutej 320d 161ps a 320i e92 som viedol do 120 az potom ma zacal pomalicky dobiehat. Takze oproti 320i je to silnejsie. Aj ked sme sa vozili navzajom s majitelom 320ci. Povedal ze je to silnejsie. Nesprintovali sme ale.
 
Užívateľov profilový obrázok
slamec
Príspevky: 2527
Registrovaný: 5.4.2007
Bydlisko: Žilina

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 09:51

Martin46 napísal:
slamec: si zabudol dodat ze nemas na mysli seriovu 320d. Tak porob trochu reklamu tym mojim Pboxom


samozrejme všetko som myslel v sérií

s PBoxom/čipom je to oveľa lepšie

a chváliť sa nechcem a ani nebudem - kto má pozná vie :lol:
 
Pežot

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 10:42

xtreme napísal:
:lol: :lol: :lol: ty si hovadoo.. :lol: :lol: :lol:


To bolo na účet toho, že niekto dáva v premávke dole autá :lol: :lol: :lol:

Tiež keď stojím na semafore prvý, vyhrám, pretože ten vedľa nepôjde na plný a aj tak by ma vždy dal :lol: :lol: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
kraken331
Autor témy
Príspevky: 249
Registrovaný: 26.12.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TRENCIN

....

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 11:03

.........
Prílohy
test.JPG
......lol.........
test.JPG (173.43 KiB) 893 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 12:05

p.s. Slamec : seriovy 110kw musi vr6 'dat' dole. To som si isty. Samozrejme zalezi aj na soferovi a jeho zrucnostiach. Kone su to co hybe autom krutak ovplyvnuje iba priebeh vykonu.
 
Užívateľov profilový obrázok
Xader
Príspevky: 2153
Registrovaný: 15.3.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 12:09

Ak nechcete aby vas dala vr6 dole, tak si kupte silne auto :lol: :P
bmw e61 530xd
bmw e60 535d - ex
bmw e46 M3 - ex
bmw e36 M3 - ex
bmw e46 325xi - ex
bmw e46 330xd - ex
bmw e46 330ci - ex
bmw e39 530d - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
kraken331
Autor témy
Príspevky: 249
Registrovaný: 26.12.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: TRENCIN

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 12:54

Xader napísal:
Ak nechcete aby vas dala vr6 dole, tak si kupte silne auto :lol: :P



tak tak
 
Užívateľov profilový obrázok
kamelot
Príspevky: 155
Registrovaný: 14.9.2008
Auto: BMW E46 330dT
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 14:17

podla mna zbytocna tema, porovnavate neporovnatelne... a mimochodom keby mala 320d rovnaku hmotnost ako golfik vr6 tak sa "enwagen" moze skryt podla mna... predsa len krutak, turbo :wink:

ale za realnych okolnosti to su dve rozne triedy aut... stary vrak od vw a pohodlne bmw 8)
Obrázok
E46 330dT Orientalblau
 
enkyBMW
Príspevky: 17
Registrovaný: 4.11.2008

nebola ta veverica nahodou modra a špz 666 ???

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 15:08

VR6
 
bmw 33Ocd
Príspevky: 180
Registrovaný: 14.4.2008
Bydlisko: Revuca

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 15:43

Longi napísal:
Pani, neda mi to nepridat sa do debaty> Tak ako pisal Slamec, VR6 ma bud 174 alebo 190 PS. Cize by Ta urcite dal... A ver mi,ze aj na sprinte-ak teda ta veverica bola v dobrom TS (technickom stave)
VR6 som mal a mavam sancu jazdievat pomerne casto a mozem uprimne a s kludnym svedomim napisat, ze to chodi dost dobre na to ako stare je to auto a ze 320 D urcite nema sancu.
Ja mam 330D pre tych, ktori nevedia a uz sme viac krat s kamosom skusali ako na tom sme a musim povedat, ze mam co robit, aby som bol vedla neho. Moj zaver- VR6 vs. 330D > VR6 je minimalne tak dobra ako 330D (inak mam 330D > so 184 PS)-a je pravda,ze som sa vozil (kamos vlastni) synchro VR6, ktora ma 190 PS



Tak podla mna nemas celkom pravdu ja mam tiez 330d a kamos ma spominanu vR6 ku..... a tak ti poviem ze sa na mna nechytal..ako slo mu to dobre ale bol som o dost rychlejsi....mozna preto ze mam verziu 204 ps...
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 15:59

krutak je uplne na nic pri sprinte aj pretekani, M3 ma krutak oproti 330i zanedbatelne vyssi a ma o 100 koni viac.

Presne cisla neviem ale omrknite si to

Ked mas na diesli krutak 300 je to ako keby mas na benzine 200. Teda o tretinu menej!!! Benzim ma totiz o tretinu lahsi staly prevod lebo rozsah otacok diesla je o tu tretinu mensi! 6000 benzin a 4000 u diesla. Teda diesel 320d s 280nm v serii sa moze porovnavat s benzinmi s 188nm. Takze tak. Krutak na kolesach bude proste taky.
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 16:44

martin: nesuhlasim, pretoze nafta je ucinnejsie palivo ako benzin. Myslim, ze postupnost je CNG, LPG, nafta, benzin. Tvoj poznatok by mohol platit u starsich chrochtomotorov, moderny ropak ide o dost inak. Navyse, ropak preto toci iba do 4500-5000, lebo nad tieto otacky uz nestiha nafta horiet a nespalena leti von. V okamihu ked sa podari vyriesit tento tech. problem a naf. emisie, benzinaky skoncili.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Nedeľa, 28. Decembra 2008, 17:20

jj... to, ze je krutak nanic by som az tak netvrdil :D
Krutak je to co citis, ze ta tlaci dopredu ;) vykon je len vypocitana velicina prave vychadzajuca z krutiaceho momentu ;)
Samozrejme auto s vyssim vykonom je silnejsie... pretoze neni jedno, ze ci tych 200NM dostanes pri 2500 otackach alebo pri 5000ot ;)

A to je prave vyhoda M3 vs. 330i ;) vo vyssich otackach dava podobny krutiaci moment ako 330i ;)

M3:
365 Nm pri 4900 otáčky
252 kW / 343 koní pri 7900 otáčky

330i

300 Nm pri 3500 otáčky
170 kW / 231 koní pri 5900 otáčky
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 228 neregistrovaných