ja by som to napísal jednoduhšie... keď na aute veĺa jazdíš proste určite bude treba investovať do bŕzd, ramien, tlmičov atď...
1, varianta je kúpiť si nové auto/ novšie auto a zaplatiť 45 000€, platit havarijnu poistku, chodit na bezplatny servis do BMW a mať komu vynadať, keď sa niečo stane :)
2, varianta je kupit auto za 11000€. 330i je auto s velmi nizkymi nakladmi na servis. Kvalitné ramená, brzdy atď proste stoja normálne peniaze. Napriklad original jeden kotúč na 535d stojí 200€/ks (iné sa môžu zvlniť) a na 330i sa dá hýbať do 100€/ks. Rovnako ramená a tlmiče sú vo veľmi dobrých cenách.
---
to, že budeš musieť do auta investovať pokiaľ jazdíš napríklad 40 000km ročne je samozrejmé. Strata hodnoty je ale malá. Vstrekovače robia určitý problém, ale nové stoja original BMW 135€/ks. Dvojhmota má dlhšiu životnosť ako na diesli, neriešiš DPF atd... Spotreba do 9l je reálna pri svižnej ale rozumnej jazde mimo mesta aj na dialnici.
