Chcel by som vas poprosit o radu , nasiel som si dneska prekvapenie na viecku oleja aj mierke ,cize s velkou pravdepodobnostou pojde dolu hlava, chcem sa preto opytat ake tesnenie mam nasledne kupit....
Cena nerozhoduje bez tak to uz bude palka cize to naj co mozem kupit poprosim....
Vopred vdaka za reakcie
--------------- Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo ----------------- Doska na cibulu
tu by som asi nevymyslal a isiel do origos bmw. palka to nemusi byt, ja som platil cca 80 evri za jedno (potrebujem 2). viac bude stat robota.
Nie nevymyslam urcite preto pisem ze tam chcem dat to naj aby som to nemusel davat robit znova potom za rok.....len sa pytam ci nieje nejaky aftermarket lepsi zo silnejsieho kovu alebo tak....ziadne setrenie
No origo som pozeral okolo 100cca to som vedel tu palku som pisal presne robota, zbrusenie, pripadne rovnanie zvaranie , sroby, olej , voda a este popri rozoberani tam urcite nieco vyskoci na nich
--------------- Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo ----------------- Doska na cibulu
origo alebo elring, goetze, victor reinz, tuším jedno z týchto sa predáva aj ako origo BMW len asi o 30% drahšie
keď bude dole hlava tak pri zbrúsení daj aj ventily zabrúsiť, nové vodítka, pri tom sa tých pár desiatok € stratí a potom to bude na ďalších 500tis. OK
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
to ze si nasiel emulziu na viecku nemusi automaticky znamenat ze mas v <> tesnenie pod hlavou... ja ju tam mam tiez a ked auto poriadne zohrejem na dlhsiej trase, emulzia zmizne... nejazdis nahodou len kratke vzdialenosti???
emulzia môže byť od zimy ale keď mizne voda, máš tvrdé hadice, a dokonca keď nájdeš mastné oká vo vode tak je to jasné, potom to bude tesnenie
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
ja budem davat ak budem davat a nerozhodnem sa ze nech to moje auto zhnije na dvore Origo... Origo stoji tusim 90volaco euro cize si myslim ze nebudem vymyslat kedze victor reinz, elring niesu o moc lacnejsie ak nie rovnako drahe
Neviem chalani treba aj citat ja som nechcel setrit na tom chcel som vediet co je najlepsie neslo mi o usetrenie 10tich eur bez tak by to stalo min. 600e CHCEL SOM LEN VEDIET KTORE JE LEPSIE
Ale nastastie to bola len hadica ....emulzia vraj v norme cize plany poplach...ale tak dufam niekomu komu praskne hlava toto vlakno pomoze v tom ze si ma kupit origo, bol som o tom presvedceny hned ako to napisal PetoK to mi stacilo uplne
Vdaka vsetkym
--------------- Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo ----------------- Doska na cibulu
Ak niekto nájde emulziu na ryske oleja, treba sa pozriet ako je to riešené s odvetraním kluky. Ja mám M52 motor a tam ide z vrchu mototra plastová rúrka do separátora oleja a potom zo separátora ide hadica, ktorá sa napája na tú rubku v ktorej je riska. Takže ak je emulzia na viečku oleja, a je jej viac, čo vlastne nevidíme, ľahko sa dostane do separátora a na tú risku. Stačí zhodiť tú plastovú rúrku čo ide z toho hrboľu vanosu do separátora a pozrieť sa. Potom väčšinou nasleduje prekvapenie.
BMW si samozrejme tesnenia nevyraba niekde v sklade, ale urcite ma specificke poziadavky a normy pre vsetky diely, ktore im vyraba niekto iny Ak pre nich tesnenia vyraba povedzme Elring, tak na svoje produkty, ktore Elring nedodava priamo BMW a teda na nich nie je BMW logo, nemusi (ale samozrejme moze) pouzivat dane poziadavky a normy... Takze po otazke kto to pre nich vyraba, okamzite nasleduje otazka, ci vyraba do priameho predaja ten isty diel...?