... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

banner
 
xxc
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.4.2019
Auto: X1 sDrive18d
Kraj: Košický

M Sport riadenie v X1

Pondelok, 22. Apríla 2019, 09:58

M Šport riadenie vrátane systému Servotronic sa postará o priame a agilné reakcie na pokyny volantom pri optimálnej námahe potrebnej na jeho ovládanie. Vozidlo vďaka tomu reaguje presnejšie a poskytuje obzvlášť dynamický pocit z riadenia, predovšetkým na kľukatých cestách, v prudkých zákrutách alebo pri náhlych zmenách smeru jazdy. M Šport riadenie disponuje strmým prevodom, lineárnym v celom rozsahu natočenia volantu. Systém Servotronic ponúka variabilnú a v každej situácii optimálnu mieru účinku posilňovača riadenia.

Aké máte skúsenosti s týmto riadením a oplatí sa to do bežne jazdiaceho auta? Príplatok je 258 € oproti bežnému riadeniu.
 
Užívateľov profilový obrázok
robino
Príspevky: 132
Registrovaný: 18.9.2010
Auto: E61 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Sport riadenie v X1

Pondelok, 22. Apríla 2019, 10:36

Bla bla bla.... Vyskúšaj a uvidíš.... Vsetko co píšeš je len teória.... Vyskúšaj si to v praxi.... Aj tak je to len na tebe na tvojom pocite a co tebe vyhovuje.. Mne osobne X1moc nevyhovuje .. Aj keď mame m packet ......pre mňa to auto vôbec nie je.... Takže by som len písal mínus.... Už som sa vyjadril z môjho pohľadu... Je to ženské auto....
 
RTG
Príspevky: 408
Registrovaný: 30.8.2012
Kraj: Žilinský

Re: M Sport riadenie v X1

Pondelok, 22. Apríla 2019, 10:59

Akoze vazne riesis veci za take drobne pri tom aute? Rozumiem poziadavke ci priplatit 3k za audio alebo ine drobnosti, ale nie priplatok za cenu 3 tankovani. A ak potrebujes obracat kazde €, mal by si sa vazne zamysliet nad tym, ci fakt potrebujes bmw a este v socke.
 
Užívateľov profilový obrázok
robino
Príspevky: 132
Registrovaný: 18.9.2010
Auto: E61 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Sport riadenie v X1

Pondelok, 22. Apríla 2019, 11:43

RTG napísal:
Akoze vazne riesis veci za take drobne pri tom aute? Rozumiem poziadavke ci priplatit 3k za audio alebo ine drobnosti, ale nie priplatok za cenu 3 tankovani. A ak potrebujes obracat kazde €, mal by si sa vazne zamysliet nad tym, ci fakt potrebujes bmw a este v socke.

Presne tak... Súhlasím.... Aj keď môj názor je ten ze to není auto premiove aj keď sa tak tvári a aj z vonku vyzerá... Ale je to môj subjektívny názor... Radšej si kúpim za tie prachy jazdené 5er...minimalne ... Ale hovorim každý má iný názor a chuť na auto
 
xxc
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.4.2019
Auto: X1 sDrive18d
Kraj: Košický

Re: M Sport riadenie v X1

Pondelok, 22. Apríla 2019, 11:57

Veď názory kľudne píšte, aj negatívne, keď sú na mieste. Neviem, či sme sa rozumeli, riešim to strmejšie riadenie. Či je vôbec vhodné na normálne jazdenie. Práveže príplatok je tam smiešny, ide o to, aby som si s tým nepohoršil. Dosť pochybujem, že budú mať jedno predvádzacie bez m šport riadenia a druhé s ním a budem mať šancu si to porovnať.
 
boborjelotor
Príspevky: 670
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: M Sport riadenie v X1

Streda, 24. Apríla 2019, 18:36

je to len softverova zmena, podla mna zbytocna, lebo aj zakladny sport rezim je dost tuhy a na bezne soferovanie podla mna az prilis, skor by to chcelo nieco medzi sport a comfort, lebo jedno je zas moc makke, tocis volantom jednym prstom.
ale ked si kupis novu x1 budes mat ovela vacsie problemy ako tuhost riadenia... napriklad to, ze budes mat novu X1 za mrzky peniaz.
 
Užívateľov profilový obrázok
robino
Príspevky: 132
Registrovaný: 18.9.2010
Auto: E61 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M Sport riadenie v X1

Streda, 24. Apríla 2019, 18:41

Nooo... Každému podľa chuti... Pri tej našej X1 je asi všetko ok . .. Čím viac tym jazdím tak si na to zvykám ... No aj tak sa mi lepšie a pohodlnejšie jazdí v E61.... 3liter benzín.... V X1 je všetko OK okrem slabého motoru 110kw...
 
xxc
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.4.2019
Auto: X1 sDrive18d
Kraj: Košický

Re: M Sport riadenie v X1

Štvrtok, 25. Apríla 2019, 08:21

Ale mate to M sport riadenie? Tam by malo byt na rozdiel od tych vyssich rad, ktore maju variabilne, toto by malo byt linearne. Vraj tvrdsie nebude, len strmsie. Mam to zaskrtnute v konfiguracii a pravdepodobne to tam necham (pokial ma nepresvedcite). Vyskusat to nemam ako, pozicat testovacie auto mi nechcu a uz vobec nepredpokladam, zeby pozicali na porovnanie s M riadenim a bez :-(

Model mi vybral zamestnavatel a ja si len vybavu mozem doplnit (aj to cim lacnejsie, tym lepsie).
 
pablohablo
Príspevky: 333
Registrovaný: 14.1.2019
Kraj: Zahraničie

Re: M Sport riadenie v X1

Štvrtok, 25. Apríla 2019, 15:39

podla mna sa snazis z X1 18d spravit nieco co to nie je a sice sportovy voz, sportovy automat ci M-riadenie to neurobi to by chcelo primarne silnejsi motor alebo iny model, nalej skor peniaze do niecoho praktickejsieho co ti da viacej uzitku (vyhrievane sedacky/volant, sportove sedacky, bedrove opierky, PDC, automaticka klima, mobilna kompatibilita..)
 
xxc
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.4.2019
Auto: X1 sDrive18d
Kraj: Košický

Re: M Sport riadenie v X1

Štvrtok, 25. Apríla 2019, 16:00

Športový automat beriem len kvôli nie celkom dobrej logike aisinu, pádla na Citroene pri 6 stupňovom automate mi celkom pomáhajú. Tie pádla v BMW stoja 150 €, tak som to zaškrtol. Mobilnú kompatibilitu mi neboli schopní vysvetliť, v čom je to lepšie. Jeden mobil sparujem podľa všetkého aj s bežným rádiom. A to indukčné nabíjanie, skúšal niekto nabíjať note 9, či to tam vôbec vojde?
 
boborjelotor
Príspevky: 670
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: M Sport riadenie v X1

Štvrtok, 25. Apríla 2019, 18:42

kolko ti naratali za tu konfiguraciu po zlave, 37-38? za to su plne rite skladovych f30/f31, ktore budu v kazdom smer elepsie auta hoc aj ked si to kupis s rovnakym motorom. mal som x1 2 roki49, tiez som sa tu vyhutoval a tiez mi radili vsetci, ze je to kokotina. naklikal som si tam plno kokotin, kde ta najviac nasere to, ze vsetky tie prvky vybavy su oproti vyssim radam o triedu, dve, niekde tri horsie. EDC a celkovo komfort pruzenia sa neda porovnat s vyssimi radami, hoci bez EDC by som tu X1 nechcel pokial to chces na runflatoch, sedadla zakladne su uplne pizdy, a sportove su ako tak stravitelne ale nemas dofuk, nemas komfort, ten samotny aisin (uz nemam prehlad, do ktorych motorov davaju aisin a kde 7DSG) vsak radil rychlo a vyborne, v porovnani s dsg v golfe radil lepsie jednoznacne. urcite si zaklikaj cuvaciu kameru, pretoze z auta nahovno vyhlad pri cuvani v zrkadlach, a kedze auto nema blindspot nema ani cuvacie senzory, ktore davaju 360 pokrytie a maju dost uzky zaber, kameru jednoznacne brat.
a ja osobne ti odporucam viac sdrive ako xdrive, xdrive sa takisto neda porovnat v x1 s vyssimi radami, je to furt predovsetkym predohrab, a nebudes mat moter taky, kde ti bude torquesteering robit problemy... jedine kde som ja kedy na 20i citil ze by xdrive pomohol boli prudke zrychlenia z nuly.
el. kufer by som uz nebral, je to sice pohodlne, ale manualne otvarania kufra na x1 je 3x rychlejsie, kedze to velko kufra je ultra lahke a pomerne male, vyskusaj si u dealera, neviem ci to stalo 700 ci kolko ecka v 2016, ale ozelel by som to uz len z toho dovodu, ze v momente kedy mi to naozaj mohlo pomoct, ked nesiem velku skatulu z ikea k autu, tak to auto maisto schovanu druhu kameru - ked su ludia okolo, mozes kopat suchat nohou pod naraznik, neotvori ani pici, aby si vyzeral jak chuj. ked nie je nikto naokolo, tak sa len priblizis nohou k narazniku a kufer sa otvori tak rychlo ze ti tu skatulu este vyrazi z paprce. ale to nie je chyba u x1, este som na ziadnom aute kde som mal el. kufer s podkopavanim nezazil, aby to fungovalo viac ako 1x z 5 pokusov.
hlavna vyhoda je ked casto chodis cez nejake vratnice, kde kontroluju vratnici auto, nemusis vystupit z auta. ale ak by som mal tlacit cenu auta dole, tak radsej tu 18d dam na 20d ak to ma byt uz teda dizel.
kazdopadne sa ale skutocne zamysli nad tym, ci to ma byt x1. to auto je vo vsetkom viac Mini Countryman ako BMW, akoze mat auto za cennikovych 50+k v ktorom si nemozes vyskovo nastavit ani ukotvenie prednych pasov je len taky bonbonik toho aky je to predrazeny lowcost.
ale ja som si nedal poradit, ani nikto iny, komu sa x1 zapacila. tak smelo do toho, len sa potom neobzeraj po inych bmw, ani si do nich nesadni, ani sa v ich neodvez.
 
xxc
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.4.2019
Auto: X1 sDrive18d
Kraj: Košický

Re: M Sport riadenie v X1

Štvrtok, 25. Apríla 2019, 19:25

Dakujem za postrehy :-) Ja to tiez vidim podobne, ale o modeli je uz asi rozhodnute. Bude to len sDrive 18d. S elektrickym kufrom suhlasim, len to hodi "zadarmo" k nejakej povinnej vybave. Sportove sedadla som pridal, kedze na bezne kazdy nadava a nemam ich moznost vyskusat. Mne sa zdaju dobre, a dlhsie cesty s tym asi nepojdem. Auto vychadza na nejakych 37 000 € zo 45 900.
 
boborjelotor
Príspevky: 670
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: M Sport riadenie v X1

Štvrtok, 25. Apríla 2019, 20:47

niekto chce zamestnancovi dat benefit a kupi mi auto za 37k a nedovoli mu rozhodnut o tom aky model? rozumiem tomu, ked sa vyberie znacka - mozu byt vztahy/benefity u dealera, leasingu atd. atd., ale uz mu moze snad byt jedno ci to bude x1 ci 3er, 1er.
ci si to sef chysta ako jazdenku pre niekoho z rodiny? to mi pride ako jediny mozny dovod, ale potom by asi pizdoval aj do farby a vybavy.
37k je uz slusny balik penazi a da sa za to kupit plejada dobrych aut.
 
xxc
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 21.4.2019
Auto: X1 sDrive18d
Kraj: Košický

Re: M Sport riadenie v X1

Piatok, 26. Apríla 2019, 05:18

Chce to aj sukromne pouzivat, nebude to moje, ja na tom budem len jazdit sem tam. Mojou ulohou je z toho urobit co najlepsie auto za co najmenej eur. Preto sa tu pytam, ci to strmsie sportove riadenie za 250 € zlepsi auto, alebo nie (alebo nebodaj zhorsi).
 
pablohablo
Príspevky: 333
Registrovaný: 14.1.2019
Kraj: Zahraničie

Re: M Sport riadenie v X1

Piatok, 26. Apríla 2019, 07:06

Mobilna kompatibilitu som dal do G20, mala by umoznit pripojit 2 telefony naraz, bez nej mas aktivne pripojeny len jeden telefon (tak je v mojej E84 X1). Prakticka vec ak mas sukromny & firemny telefon, alebo ak casto vezies partnerku a telefonujete na striedacku (preto extra miktrofon pri spolujazdcovi). V X1 ti to dava USB s nabijanim 3A co je prakticke, ovela rychlejsie nabijanie telefonov (a inych geretov, tabletov, kamier,..) ako standartne USB s 2A. Qi nabijanie je tiez bonus, nedrbkat sa s kablami vzdy ked nastupujes/vystupujes. Ostatne veci ako nejake zobrazenie kalendara a pod. som neriesil.
Vsetka ta vybava by to auto mala zlepsit, lisi sa to len pomerom cena:vykon, popripade cena:problem. Mozes do X1 18d nadrbat vsetky tie M prkotiny, ale stale to bude mlandrave na rovine a hovnove v zakrute, dake strmsie riadenie tu prednokolku nezachrani - neublizi ale 3er to z nej nespravi. Tu musis vediet co je pre teba/sefa prednejsie, a kedze sefko chce kupit X1 18d tak to nejaky preterkar asi nebude.
Daj sem link z bmw konfiguratora.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 12 neregistrovaných