voMacK napísal:Ale vsak jasne. Ono do mesta pre zenu to je fajn auto. Len mna osobne strasne zarazil ten intros. Proste to Dacia posobi drahsie ako hento..

chlapci chlapci to su strassne subjektiven veci ktore tak vyzeraju od pohladu z dialky alebo na obrazku.
X1 chapem ze bolo v case svojho vzniku trnom v oku. Proti M5 E39, M3 E46 ci top vybavrnym 7mam a luxusnym a vykonnym X5 to je samozrejme pojazdna papuca. BMW mala meno luxusnej sportovo ladenej znacky s tradiacimi. Ale vsetko sa meni a vzniklo medzitym vela ovela vacsich mackopsov ako je X1 E84. Cely segment kompaktych SUV ked si vyskusate zistite ze v ramci segmentu je stale citit ze zaklad toho auta je postaveny o minimalne level vyssej platforme ako vacsina konkurencie. Skuste soferovat X1 600km kde auto ma vyrieseny aerodynamicky hluk a odtlmeny hluk od podvozka a velmi stabilne jazdne vlastnosti s vyraznym naznakom sofera dokonca uspokojit kazdou. (po facelifte zmensene zrkadielka a prepracovanie tesneni mozte zabudnut ze by riesili u Dusteru alebo Quaskaja (ktory je mimochodom krajsi ako prva generacia ale priserne vyrobno-nakladovo odrbany- naoko vsak podstatne hodnotnejsi- v praxy uhrkany, hlucny, zravy, lenivy multimedia priserne., asisstenti nefunkcny...). No a sorry Duster je super lacny nakladak schopny v terene ale zmysel dava len ako lacna spolahliva alternativa s pomerne nizkymi narokmi na komfort a bez akehokolvek naznaku ambicie na pocit luxusu a na dialnicu za trest. obtazuje hlukom a hupavo hopsavou jazdou a jedine dve motorizacie 1,5dci alebo obstarozna 1,6benzin su dynamikou pod najslabsou motorizaciou X1