Piatok, 19. Apríla 2013, 06:56
318i by som nezatracoval, hlavne nie posledne rocniky kde bol m43 motor, zvuk to ma sice tak troska na hovno, predsa len 4 valec nebude tak kulturny ako 6valec, ale vie to ist velmi slusne. poznam par chalanov ktorym to uplne postacuje
318is - je to velmi podareny motor, avsak s ohladom nato, ze bol cenovo dostupnejsi ako 6 valce, si ho uz odpradavna kupovali fagani ktori ho znacne vybyvali
320i - na tuto motorizaciu by som sa vybodol, oproti 318is neprinesie okrem kultury chodu nic, len vyssie vydavky
323i - napriek 0,5l vyssiemu objemu od 320i a papierovo len 15kw navrch, je to znatelny rozdiel, hlavne tato motorizacia mala vcelku slusne vybavy na dany rocnik a taktiez sa pri uspornej jazde dalo ozaj slusne zajazdit, 8,5 nebol extra velky problem dosiahnut, pritom dynamiky ma az az
a ze davat 400e do podvozku? ktory diel si vymenil, ci to myslis akoze si vymenil vsetko, to si potom vcelku slusne blato do toho dal. inac treba brat do uvahy aj to, ze to auto stalo 1,5miliona korun a teraz sa predava za +- 70t korun.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov