hej to je to ze niekde somm cital, ze 320 ma mozno aj vacsiu spotrebu ako 325.. ta ma zas cca podobnu ako 328, podobny vykon, ale 328 ma lepsi krutak... z coho vyplyva, ze ak rozmyslas nad 318is vs 320, tak postupne dojdes na to, ze najvhoddnejsia moznost je 328

preco by malo byt iso nakladnejsie ? spotrebu to nema taku ako 320.. da sa ist za 7 max 8 litrov mesto s r17 ... na 320 je to v priemere o liter necely viac.. naklady si myslim, ze to, ze je to len stvorvalec a robis opravu motora, tak mas o 2 valce menej, mas o 8 ventilov menej, co usetri peniaze, zvody su na 320 drahsie, kedze potrebujes 6 tych one(nenapada ma ten nazov

) asi zberne potrubie sa mi zda, atd atd.. je pravda, ze 320cin je viacej, a kebyze sa oprava robi z nahradnych dielov co predava niekto, tak isteze vyjde lacnejsie a daju sa lahsie dostat.. ale nemyslim si, ze by 320 bola menej nakladne auto.. co sa tyka celkovo tak je lepsie, ale lacnejsie na opravy asi nie

tod moj nazor