... všetko o BMW ...
Maco napísal:lol chrobu neviem ci este niesi stale dostany z tej tvojej 540i.... Ale nejaku poruchu vnimania musis mat urciteTO ze voMacK sa opovazi kokmentovat temu kde sa spomina F10 je myslim ze na mieste ad jedna je moderatorom temy F10, ad dva (vidis! niesi jediny co pozna take veci
) on ma o F10 nacitane, odjazdene a vyskusane asi tolko co ty si si napichal streoidov do tela podla tvojho hrdinneho vyjadrovania sa co vo vacsine tvojich prispevkov citam. Ad styri nadvazuje na ad tri a to v tom ze on je v podstate nieco ako klubovy guru s F10. Preco potom vacsina ludi sa pyta jeho na radu, ako by sa dalo, nedalo co sa davalo atd atd?
A ako sa vyjadril v tejto teme? Absolutne k veci. Chapem ze mozno pre teba je kupovat F10 za 20tis v absolut socke popici napad len kvoli tomu ze to je F10 a je uz za neuveritelnych 20tis a urcite je v magicky nadhernom stave. Nalejme si cisteho vina, kupovat si siliu mocou F10 520/525d so sockovou vybavou kvoli tomu ze zvonka vyzera pekne a stoji okolo 20 tis a nasledujuci predaj je absolutne nemozny alebo viacmenej absolutne stratovy.
Takze ty hrdina, co sa bijes do prs na kazdeho kto si dovoli ti nieco odpisat ze mas 200cm a kukas sa na kazdeho z vrchu a ohanas sa ze ked sa s niekym stretnes tak zdupka. Mam 190cm a 145kg. Ano, som tlste skarede prasa, mozno neviem utekat rychlostou blesku ale urcite niesom typ do ktoreho si tiez zacnes takze tu nevyskakuj... Jasne ze teraz bud ty alebo pica chlapci napisu do PM ze tak sa stretnime! Boha uvedom sa!!!! Nezijeme v stredoveku....
Martin46 napísal:... automat vs manual
Urcite by som neodsudzoval F10 v manuali ale priznajme si to, s dieslom proste automat spolupracuje velmi dobre. 525d ma totiz tiez prejav turbodiesla v nizkych otackach. Manual s velkymi rozdielmi medzi prevodmi oproti automatu nebude to prave. Ak chces manual lepsi pocit budes mat so sestvalcom benzinom. Tam nie je 8 stupnov tak potrebnych vdaka genialnemu pracovnemu rozsahu n53.
f10 vo vybave...
Tu iba mala poznamka. Ak kupi auto za 20tis v social tak prerobi menej ako ked kupi auto za 40tis. Nemyslim percenta ale realne eura. Za dva roky preda 40tis auto za 25tis a to lacnejsie sa zaprasi za 13tis.
prave velkost a podvozok z f01 a celkovo zaklad toho auta su "ta vybava" ktoru ma f10 zdarma a kazda jedna
pri rozumnom hladani do 3 mes najdes auto v slusnej vybave a aj cene. Daval som link na auto za 25tis so vsetkym potrebnym.
v DE koncia leasingy, je tu facelift.... ceny sa pohnu. ak netrvas na automate svoje auto najdes velmi skoro /(523, 528i su fajn alternativy taktiez. (ta 523i je tiez trojliter a za 1000 euro z nej mas 190kw
Martin46 napísal:... automat vs manual
Urcite by som neodsudzoval F10 v manuali ale priznajme si to, s dieslom proste automat spolupracuje velmi dobre. 525d ma totiz tiez prejav turbodiesla v nizkych otackach. Manual s velkymi rozdielmi medzi prevodmi oproti automatu nebude to prave. Ak chces manual lepsi pocit budes mat so sestvalcom benzinom. Tam nie je 8 stupnov tak potrebnych vdaka genialnemu pracovnemu rozsahu n53.
f10 vo vybave...
Tu iba mala poznamka. Ak kupi auto za 20tis v social tak prerobi menej ako ked kupi auto za 40tis. Nemyslim percenta ale realne eura. Za dva roky preda 40tis auto za 25tis a to lacnejsie sa zaprasi za 13tis. Na lacnom aute prerobiš menej + menej máš financií utopených v aute. Keď bude mať akékoľvek auto 200 000km už jeho cena bude úplne inde.
prave velkost a podvozok z f01 a celkovo zaklad toho auta su "ta vybava" ktoru ma f10 zdarma a kazda jedna. Keby okolo seba naskladáš všetku výbavu do napr. Passatu pocit z jazdy bude stále ako Passat.
pri rozumnom hladani do 3 mes najdes auto v slusnej vybave a aj cene. Daval som link na auto za 25tis so vsetkym potrebnym.
v DE koncia leasingy, je tu facelift.... ceny sa pohnu. ak netrvas na automate svoje auto najdes velmi skoro /(523, 528i su fajn alternativy taktiez. (ta 523i je tiez trojliter a za 1000 euro z nej mas 190kw
duriTT napísal:kazdy nech si kupi auto na ake ma peniaze,ake mysli ze potrebuje a ake sa mu paci...ma na vyber 10 rocne auto s 200k na tachaci,super truper motorom,ktory ak nema potrebu hucat po meste pri nasej 130tke aj tak nevyuzije a vo "vybave" alebo nove,so zakladom,slabsim motorom...tiez by som isiel do noveho (ale ak take velke,tak jedine s automatom)
ja napriklad nemam dovod doplacat k vybave ani internet ani televiziu do auta,ani sledovanie pruhov, ani night vision ani nic podobne, ne som sprosty aby som nevidel ze prechadzam cez pruhy, ne som slepy aby som v noci so xenonmi nevidel pred seba....vlastne by som nedoplacal ani len za tempomat,lebo som ho na starom aute pouzil 0 krat, moj nazor moze byt dost ovplyvneny tym ze som nedavno bmw konfiguroval a verte mi ze mnoho ludi tu by sa spokojilo zrazu s menej keby chceli nove auto![]()
a zlaty klinec pridu borci s:bol by si taky mudry aj osobne...a to sa dostim uz uplne,mozes mat 200cm a 140 kilov a dolame ta chlapec 180cm/70kg
lulu991 napísal:Duri s takym pristupom by sa vyvoj v automobilizme zastavil pred desiatimi rokmiVerim tomu, ze veci, ktore si vymenoval vyuzije clovek malokedy (okrem tempomatu, tomu nerozumiem, ako mozes nepouzivat
![]()
), ale raz ho to moze zachranit, aj to night vision napriklad, ved to nevymysleli len tak z dlhej chvile, xenony su fajn, ale s night vision si myslim vidis daleko viac. Sledovanie pruhov pokial viem je kvoli tomu, ze ked za volantom zachrapes, ma ti dat najavo, ze sa mas pekne zobudit a kerovat poriadne, inac to bude tvoja posledna jazda. Sice to vyuzijes mozno len raz za zivot na to, na co to bolo vymyslene, ale moze ti to zachranit krk
voMacK napísal:
presne tak!
To su bezpecnostne systemy. Rovnako ako napr airbagy. Nepouzivas to stale, ale raz moze prist situacia, ked ti to zachrani krk.. [alebo niekomu inemu] Night vission nemalo v E60 napr ani rozoznavanie objektov, ale jeden pan co to v aute ma mi povedal, ze si to nevie vynachvalit a auto bez toho by uz nechcel.
inak ciarovy asistent je verlmi dobra a uzitocna ficurka a kto tvrdi, ze to je kokotina, tak to v zivote v aute nemal a nestravil s tym dlhu cestu na dialnici.
chrobu napísal:Nikto nepovedal ze to su blbosti pozor! Urcite je fajn ked to clovek ma v aute. Ale nemozes povedat, ze auto ktore to nema je nebezpecne alebo ze je social.
chrobu napísal:Vsak 99% aut taku vybavu nema.
chrobu napísal:Povazujem tuto vybavu za vysoky nadstandard a skratka nie kazdy toto potrebuje alebo na to ma peniaze. Co som chcel povedat je, ze nemozes o aute ktore nema spomenutu vybavu povedat, ze je srot nehodny nosit na kapote znacku BMW.
chrobu napísal:Ak ma auto xenony, palubny PC a navi (aj ked malu), automaticku dvojzonovu klimu, dazdovy senzor, svetelny senzor, central, MF volant, tempomat, airbagy, ABS, DSC, Dobre audio, servo, tak skratka bezny clovek ma vsetko co k pohodlnej jazde potrebuje a auto by som nenazyval social srotom.
chrobu napísal:Ano pravda je, ze to moze byt este luxusnejsie a este bezpecnejsie ale to uz je skratka vysoky nadstandard. Pre 80% ludi ma F10 uz v zaklade slusnu vybavu. Ved ako tu bolo spomenute podvozok je rovnaky kasna tiez, interier rovnako pekny a kvalitne spracovany atd.
chrobu napísal:Takze moj nazor je ze kupit F10 za cca 20-25 litrov vobec nie je pre mnoho ludi hlupost. Prave naopak nie kazdy chce mat v aute utopenych skoro 50 litrov alebo si to ani nemoze dovolit a aj tak chce mat pekne a skoro nove auto. To je cele![]()
voMacK napísal:To som tiez ani nikdy nepovedal.
Lebo 99% aut tu ma 10 rokov a viac. :)
Opat - nic take som nepovedal.![]()
Potom nechapem, naco si takyto clovek chce kupovat F10, ked to obsahuju auta, kt. su omnoho lacnejsie, a nemusi v nich mat utopene zbytocne peniaze. Platit len za design? Alebo za to, ze to je proste F10 a BMW? Co ja viem..to mi pride osobne nezmyselne.
Plati, co som napisal o par riadkov vyssie...proste nevidim zmysel pri takychto narokoch si kupovat F10
Ja ti tvoj nazor neberiem, no nesuhlasim s nim :)