Panak666 napísal:kolisanie otacok byva spravidla ten vanos-vymena tesneni nie je zas az takak raketa, lahko to odhalis pris tudenom starte-cize ano pred kupou ZASADNE studeny start-naviac uvidis ci nema problem zo startovanim a ci su uz neni hlucne kladky a remene, potom skus este prestartovat motor aj za tepla po skusobnej jazde...
hardynu si pozres na zdvihaku ako napisal eko nova stoji do 30E, tesnenia ti mozu tiect na kazdom motore , obcas treba pretesnin viko ventilov lebo olej chcije do sviecok, zasa cca 30-40e za elring-nekupuj lacne,
po kupe sa odporuca vymnit separator oleja za cca 53e origo v bavarii
Kolisanie otacok moze sposobovat x-veci ako napr. cidla vaciek, diery v sacom potrubi pred klapkou, ventil volnobeznych otacok, piestne kruzky pred smrtou a tak, nepovedal by som ,ze je to vzdy vanos....Ja mam vanos uplne v poriadku a to mam na tachometri 220tkm ktovie kolko to ma real....
Kdesi tu Helldiver pisal ,ze nevidel e46 ktora by nemala v kybli snimac sacej alebo vyfukovej vacky neviem presne uz ktory a priklanam sa k tomu.....
Hardyna za 30e???? to kde vezmem hned dve
A taktiez nevidim dovod naco sa hrabat vo veku ventilov ako kazdy tu na klube pokial okom nevidim ,ze mi to tadial slzi ci????
Suhlasim ,ze ten separator treba vymenit ale Pelo pisal vo svojej teme ,ze te origo BMW su nejake vadne vraj s tym mali viaceri problem ...ja som menil teraz tiez a bral som od Martina46 a bol meyle tak uvidime ci bude dobry.....taktiez vymen sviecky, olej , filtre vsetky a je to...
MOJ NAZOR JE TAKY ,ZE POKIAL TO NEUNAHLIS A NEKUPIS VYDOJENY KYBEL TAK DO MOTOROVEHO PRIESTORU SA BUDES POZERAT VELMI MALOA zase sa uz neboj tolko toho bmw predsa sa ti neposerka vsetko naraz to by si ozaj musel kupit kybel riaden.....
A moj nazor ked to budes kupovat pozri ci to nema ohnute nosniky v predu a ci to nebola nejaka totalka.... Hlavne auto zahrej pomalsiou jazdou a potom mu daj riadne na drzku aby si videl ,ze ci nema tendenciu prehrievat sa lebo ja by som take auto nekupil ktovie kolko krat sa prehrialo predtym....a po jazde to odstav na suchom mieste popozeraj ci nic netecie a ci motor nevydava divne zvuky na volnobehu....Proste skontroluj vsetko a hlavne chod kupit auto s mechanikom a pokial mozno ked bude denne svetlo.....Podvozok skontroluj ci nebucha moc ale tam budes na nasich cestach menit v kuse nieco... popozeraj si hrdzu riadne hlavne spodky dvery, blatniky a kufor....a ak sa ti da tak vypni vsetko klimu , radio a pri vypinani motora dobre pocuvaj ci tam nieco nezacinka lebo potom budes mat loteriu ci silenty motora alebo zotrvacnik....zotrvak este skontrolujes tak ,ze si na povedzme dvojke nechas padnut otacky na 500 a zajebes plny kotol , auto sa nasledne musi plynule bez nejakeho kuckania rozbehnut a daj si na to pozor lebo tu kupis len dvojhmotu neni to tak ako ste vy ochcavkari zvyknuty ,ze ked odide dvojhmota nahradite ju jednohmotou tu stoji jednohmota pomaly viac ako dvojhmota.... este si skontroluj klimu a vsetku elektroniku samozrejme....Este diferencial zvykne na starsich autach uz mat volu alebo bude buchat...to budes citit pri prudkom rozjazde na 1 alebo spiatocke....
neviem uz ma nic nenapada asi ....
Kazdopadne uz nespiritizuj a chod testovat a chceme potom videt pribeh ako sa s Ochcavkoveho pirata stane agresivny vodic BMW
