... všetko o BMW ...
rapidwinner napísal:Na vychode su len kokocke auta.
AntusakAdam napísal:Takto spätne keď si človek číta diskusie napr. tu o M5, a vidí aké ceny sa vtedy riešili, tak mi je z toho úsmevne:) Trochu tu vdýchnem života, riešili ste tu M5 za 12-13 tisíc eur, "cukre" za 19 tisíc ževraj... a dnes, o 12 rokov neskôr sa M5ky stále predávajú, ale pod 25 tisíc eur už len ojazdené sirotky... a už sme so sumami nad 30-35 tisíc za "cukre", kľudne aj 50 tisíc niesú výnimky..a 540i 6kvalty už bežia v tých sumách 13k+... Ja som si sám M5 práve kúpil, s pomerne vysokým nájazdom, no slušným servisom, a hýbeme sa v sume okolo dvacky...
Dúfam, že mnohí z Vás pri M5 zostali a dodnes si tie autá užívate:)
Panak666 napísal:fuxoo ved bola dlho na predaj nikto to nechcel… auto z vychodu
cierna, kremovy intros, 300tkm
nakup bol lacny len koli chybe exmajitela ze to kupil za nezmysel a predal s nemalou stratou.
pistacik11 napísal:no toto neviem ci moc funguje pri E36 M3 to urcite nefunguje, lebo tie sa nedostali na nejak zasadne vysoke cisla, za 25k mas uz fakt pekny kusok.. E46/E39 musis mat velmi pekny kus aby si sa dostal na F87, ktore pod 35k neni sanca kupit, a aj to budu len modely s N55 nie s S55, a to moc nechces.. F80 ani nehovorim, tam to zacina na 40k..Mne sa páči, že ak máš tieto niekedy “lacné” e36/46/39 v akomkoľvek stave vieš to predať a prakticky bez dolozenia peňazí si vieš kúpiť aj eFkove eMko v podobnom stave.
Takže nemusíš robiť kompromisy ohľadom ceny a proste chceš e36 kúpiš si e36 chceš f87 tak si kúpiš f87
bmwmpower82 napísal:Ta moja s 320000km na budíkoch si dovolí protestovať okrem ojnicnych ložísk a ložiska v diferaku sa tam asi nerobilo nic, čo by sa nerobilo na iných autách. By som aj povedal, že vzhľadom na počet najazdených km, zaobchádzanie je to dosť držiak. Myslím, že e39 a e46 bude na tom čo sa polahlivosti týka podobne. Možno aj e9x.ale nebudeme si klamat tie Mkove boli vzdy problematicke. Aj E39
Panak666 napísal:fuxoo ved bola dlho na predaj nikto to nechcel… auto z vychodu
cierna, kremovy intros, 300tkm
nakup bol lacny len koli chybe exmajitela ze to kupil za nezmysel a predal s nemalou stratou.
Panak666 napísal:Maličkosti tam sú - jeden xenón KO, uloženie kardanu na výmenu, nejaké gombíky v interiéri - ale to je nič, servis motora bol robený (ojničné, rozvody i vanosy, piest.krúžky) + nejaké vyváračky, váhy vzduchu, sanie čistené, nová spojka + zotrv., konce Eisenmann, kolesá po repase..kupil si si dobre auto za rozumne peniaze a so servisom. sikovnym patri svet