ja by som siel do toho tds ka, tento motor som mal a len spokojnost, po chipe ide ako utrhnuty z retaze, nic sa nekazi, iba menis olej a chodis

(samozrejme aj brzdy a tote chujovinky samozrejme treba menit ale to u kazdeho auta :) ) ale ak mozem poradit, tak si vyber tu, ktora ma viac km. mas 100% istotu ze nema stocene kilometre, ma to sice svoje nevyhody v interieri ved vies naco narazam :) ale ak bol jazdeny na dobry olej, za zimna sa nevytacal tak si urobil to najlepsie co si mohol :) ja som svoje predal s 650 000 km a isiel ako zlato, iba olej som menil a tankoval

. v meste ak trebalo obehnut, ziadny problem, nepodradovat iba plny kotel a ides

sice nehovorim ze je to nejaky trhac asfaltov, ale ked je treba, urobis to co je treba... vykon ma, je silny, po chipnuti ako som hovoril, utrhnuty z retaze. nemozem na tento motor povedat jedno zle slovo. :) mozno ma niekto iny nazor ze je to ten najhorsi motor bla bla bla su to iba rozsirene reci zo zlich skusemosti s motormi ktore boli vytacane za zimna! neraz som videl ako mlady chalan vychadza zo dvora s tdskom, -15 pod nulou a taky odpich za zimna, otacky no tak sa nediv ze pri tychto motoroch natrafis na uplnu hlupost na ktorej sa dlho nebudes dlho vozit. ale ak chces vilucne benzin, do 320 nechod, po susedovej skusenosti to zralo 10L na dedinach

//Edit: ako bol predchadzajuci prispevok, za 2000€ nekupis takmer nic rozumne, ja by som sa poobzeral po nejaked e39 525TDS :)