... všetko o BMW ...
jararak napísal:a co je e46 a5? to je ako nejaky nadrozmerny sach
Neweddie napísal:Automat je pre diesel vzdy lepsia opcia ak chces jazdit usporne...automat netoci velmi vysoko a aj na dialnici drzi otacky nizsie ako manual ....na druhu stranu sportovejsia jazda je lepsia s manualom....zalezi na tebe ako a kolko chces jazdit
voMacK napísal:automat ma oproti manualu vzdy vyssiu spotrebu...vynimkou su az nove Fxx modely, kt. maju 8-stupnove automaty
jararak napísal:teraz som nevedel ci a5 beries model audi, 5dvery ako touring, ale automat ma nenapadol. 6kvalt lepsi pokial chodis mimo mesto, v meste sa s tym uvareskujes, vraj je dost kratko naskladany.
Rottwa napísal:vseobecne plati ze automat ma vzdy vacsiu nachylnost pokazit sa a nikdy plne nenahradi manual v krizovych situaciach
Rottwa napísal:spotrebu neznizuje ani tak 8 stupnov ale dvojspojka, vseobecne plati ze automat ma vzdy vyssiu spotrebu, vacsiu nachylnost pokazit sa a nikdy plne nenahradi manual v krizovych situaciach
michaltt napísal:
povedal by som ze v krizovych situaciach ta skor zachrani automat ako manual, ale fajn. A s tym kazenim sa si zabil
Rottwa napísal:
voMacK - prispieva, avsak kriticke su hodnoty prave pri preradzovani, kde sa krutiaci moment nemeni na energiu. Prave dvojspojkojka vyrazne znizuje cas ked sa krutiacim momentom plytve.
voMacK napísal:
ja som uplny laik a ani neviem co to dvojspojka je..ale tie nove 8stup automaty od ZF maju dvojspojku? Tie starsie 6stup co je napr v E60 ju nemaju? :)