Štvrtok, 30. Mája 2013, 14:35
daniel kasli na to, dobre ti radim...
tie e39 idu uz po par korun, lebo to nikto nechce, vid korada ktory ju predaval rok aj tak nakonec nepredal a bola za par susunov.
povacsinou tie 530d ostanu v inzercii ako leziaky...auto sice kupis lacno, no pravidelne sa zacne vyskytovat problem v podobe trisiek tj 6ks repas 250€ ks, turbo neriesim to ma kazda nafta, + tento starunky automat nie je zrovna ziadna slava, aby si nedopadol s nim ako nedavno fuxxo za 1550€... tam je kazda mozna oprava takto drahej veci hned polovicou ceny samotneho auta, ktoru nenavratne do auta nalejes..ak by si si ho kupil na 3-4roky tak OK, ale podla mna je E39 po bohvie kolkych majiteloch a s neistym serviso dost velka loteria...
nevraviac o viacprvkovej prednej a zadnej naprave z hlinikovych komponentov...kombinovana spotreba okolo 9-10L v automate tiez nie je zaidna slava mesto dokonca zvlada s prehladom aj za 12L..to uz je fakt na zvazeni dajakej e39, 525 ,530i v manuale prevadzkove naklady relativne malinko vyzsie a nehrozi ti velka pohroma...samozrejme bezny servis ,napravy brzdy a pod. maju rovnaky...skus porozmyslat takto o tom

ex : e30coupe IS mt2, e30 coupe m20, e30 sedan m20, e30 coupe IS mt2, e30 cabrio , e30 m10 sedan, e30 m10turbo, e24 630cs coupe, e34 tour, e46 tour,e36 323 mpacket, e61 525i, e39 525d tour, e53 160kw,
akt : e46 M3 + e30coupe