Štvrtok, 28. Novembra 2013, 12:18
Cenu sa budem snažiť zjednať to je jasné len chcel by som teda skôr odpovede typu že ktoré s tých 2 je lepšie a hlavne ako to bolo s motormi a pod.
K tomu 2.0 majiteľ písal: motor je v top stave, ziadne priesaky takze netreba nic pretesnovat, chod pravidelny drzi otacky aj studeny, bolo to na pocitaci v autorizovanom servise BMW, nic nenasvedcuje ze by bolo treba pretesnit vanos, od vsetkeho mam doklady (faktury). Dovod predaja - mame nove auto, BMW bolo len pre moju radost, malo vyuzivane. Dovod servisovania - som "magor" do BMW (toto je uz moje tretie) a kazde auto chcem mat v top stave. Momentalne sa pri poklese teploty zacina prejavovat odchadzajuce servo cerpadlo, caka ho repas (so zarukou) alebo vymena za druhe pouzite (samozrejme bez zaruky) ceny na internete sa pohybuju od 20 do 50 EUR, vymena jednoducha, mozem zabezpecit. Dcerke sa podarilo pri hrani so zadnym oknom zhodit vodiace lanko skla, takze som kupil cely "novy" mechanizmus - dam k autu vratane "novych" zadnych pruzin (svedske ziadna China). Ak ste pozreli viacero E39 -tok tak si lahko spravite obraz po obhliadke toho mojho. Nema ziadne typicke poruchy pre tento model, ako su poruchy AIR-BAGU v dosledku nefungujuceho snimaca obsadenia sedadla spolujazdca, resp. predpinacov pasov, nevybija bateriu v dosledku poruchy dobehu kurenia (vacsinou vadny jezko), navypadane pixely na displejoch, napravy bez vole, nic nebucha atd. Dolezite je taktiez, ze na celom aute je povodny lak, nic nebolo striekane ani menene, co sa o vacsine jazdenych BMW neda povedat (vid vysledok KO a merania hrubky laku).
Takže si myslím že v blízkej dobe by sním nemali byť problémy či?
Naposledy upravil/-a
elboro v Štvrtok, 28. Novembra 2013, 12:21, upravené celkom 1 krát.