auto vyzera skor ako prestavba z 520i, navise aj vykon je zle udavany (518i) . Auto ma jednoruru cize aj to by skor mohlo byt 520i kedze ja to v zadu napisane (ja viem nic to neznamena) ale 2,5i mali vzadu dvojruru. No pokial auto vyzera tak ako na foto, treba ho ist minimalne pozriet kedze cena je fajn takto z fotiek vyzera byt kastla fajn zachovala aj podbehy nevyzeraju byt ako 80% zhnitych v tejto cenovej relacii. Na co si treba davat u e34 je hlavne korozia na to to auto trpi najviac hlavne treba pozriet podlahu a podbehy kedze to je fakt hlavne a nieco ako spodky dvery by som sa vysral pokial bude spodok nezhnity, alebo priserne zhrzdzaveny. Dalsia casta chyba u tychto auta je vaha vzduchu ktora je v tychto cenach v 80% autach K.O ako aj povacsine viskospojka a nefungujuca klima (pokial je) a 99% e34 ma volu v riadeni cize to by som neriesil. Co sa motora tyka aj keby to bola 520i a prestavba na 2,5i a kastla + papiere by boli v poriadku (to ze tam bude 520i) by som fakt neriesil hlavne u e34 je aby bola zdrava kasna inak by som to auto neriesil. Proste, treba zavolat majitelovi nech ti posle 7 poslednych znakov z vin-ka pripadne viac fotiek. No ale hlavne je ist to auto pozriet to ze to mas 360km by som ja mal u predele kedze som e34 positive ked sa prevezies tak si auto zamilujes. No e34 v tejto cene nebude proste ziaden cukrik kedze schopne kusy zacinaju na zhruba raz takej cene. Majo17 by ti vedel hovorit

Ak este nieco kludne sa pytaj

edit: to ze je predajca kokot, este neznamena ze auto je picovina. Osobne som bol v AAA (ano AAA) po jednu e34 bola komplet v M packete od kolies cez podvozok az po interier, servisna knizka, vsetky kluce a od roku 94 to mal jeden majitel (teda podla TP este ten stary z takou knihou ) . zaver ? AAA auto je kokotina, ale to neznamena ze raz za 1850 svetelnych rokov sa tam neobjavi nieco zaujimave ....