... všetko o BMW ...
ViktorDDD napísal:To si mýliš s N53 asi...to je priamovstrek ...N52 bol ešte nepriamovstrek takze karbonizacia určite nehrozí ....zopár som ich mal...u 52ky hrozí skôr vodná pumpa, Disa klapky, vanosy vpredu...inak bezproblémový motor..samozrejme olej meniť max po 10K...zas si sa pochvalil 540tkou a e60 ale teraz k teme
s M54 je to lenive, s N52 to ide fajn a ma to aj fajn spotrebu
ale, pozor na zakarbonovany motor, tieto motory maju s tym dost problem, zisti servisnu historiu, ked jazdilo na longlife intervaly ruky prec, a ked je motor z vnutra cisty tak olej menit max. pri 10tis. alebo aj skôr
co sa servisu tyka, na tych N52 obcas odchadzaju solenoidy vanosov, obcas nejaka netesnost, a el. vodna pumpa zvykne odchadzat
ViktorDDD napísal:Stale si to mýliš s N53...kľudne sa dôjdi pozrieť na ten karbón N52ky nemusia mat ani tých 10 rokov čo spomínaš , vyrábalo sa to hodne dlhšie ...to kto aký olej používa a nakoľko sa stará o auto sa týka všetkých motorov BMW od tej éry ..nabuduce ked pojdem ku kamosovi pofotim ti jeho umretu N52ku ked ju este nedal do srotu
a netreba zabudat ze aj najnovsie kusy budu mat uz 10 rokov, na krku v lepsom pripade iba okolo 200, co moze byt 20 vymen oleja, ale nebudme naivny, bude to 6 LL vymen s vodickou 0Wnieco, potom tie motory tak vyzeraju