... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

bmwtt.sk
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

7er, X6

Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:44

chalani je to velmi zle s touto motorizaciou? chcel by som kupit nejaku F01

http://bmw-rad-7.autobazar.eu/750i-xdrive-m-packet-id6360092.html
Naposledy upravil/-a gtit v Nedeľa, 1. Marca 2015, 11:27, upravené celkom 1 krát.
 
PetoK
Príspevky: 9940
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:47

Je to srot, preto je cena aka je...
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:52

Ano, je to az tak zle. Nieco co malo byt top motorizacia sa po par tisic kilometroch predava za zlomok ceny toho coho by bola inak hodna.
Cafte
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 22:54

Takze ruky prec.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11633
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:17

Nejde len o ten nestastny motor, ale cosi mu tam este aj svieti na palubke ohladom pasov [mozno to bolo rachnute], cize tam toho asi bude viac.
Ale vybava je ppc.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:19

gtit napísal:
Takze ruky prec.


Pre istotu ruky prec od kazdej 750i....
Cafte
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:25

voMacK napísal:
Nejde len o ten nestastny motor, ale cosi mu tam este aj svieti na palubke ohladom pasov [mozno to bolo rachnute], cize tam toho asi bude viac.
Ale vybava je ppc.

Ako to len tak som ju tu dal. ma vela km...ja by som nieco s menej km a top vybavou. Ale co ked vsetky motory su zle. Ja som naftu nemal takze ja chcem jedine V8 benzin. A v BMW stajni nie je co kupit take luxusnejsie. Ostva mi uz iba M6 co je uplne z ineho sudka.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11633
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:36

Kup lci a v zaruke. Vraj BMW zacalo spekulovat cosi o nejakom rozsirenom baliku pre motory N63..neviem..len som to zahliadol..skus pogooglit.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
PetoK
Príspevky: 9940
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:38

Nebud magor,kludne chod do nafty.... nove motory su vyborne.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11633
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:45

Tak zas ak chces luxus, kup novu S-class. To je uplne iny vesmir, nez trapna F01 :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 750i

Štvrtok, 26. Februára 2015, 23:52

voMacK napísal:
Tak zas ak chces luxus, kup novu S-class. To je uplne iny vesmir, nez trapna F01 :)

Mercedes sa kazi to nechcem a cena noveho S je tiez vesmir :-D audi S8
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: 750i

Piatok, 27. Februára 2015, 07:35

A čo konkrétne sa kazí na MB? Mám CLS kúpený ako nový v 2009, teraz cca 140000 km, a menia mi olej...
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 750i

Nedeľa, 1. Marca 2015, 11:25

undy napísal:
A čo konkrétne sa kazí na MB? Mám CLS kúpený ako nový v 2009, teraz cca 140000 km, a menia mi olej...

na predoslom S-u asi uplne vsetko okrem strechy.......rocnik 2009 a na ML tak isto takze dost som zanevrel na tu znacku.

A co si myslite o tomto? Ako su na tom tie 35i motory? http://bmw-x6.autobazar.eu/xdrive-35i-id6901457.html
 
Esence
Príspevky: 378
Registrovaný: 5.4.2011
Kraj: Zahraničie

Re: 750i

Nedeľa, 1. Marca 2015, 13:00

Ja osobne som u svojej S neriešil okrem oleja, filtrov nič ... Samozrejme nebudem klamať kľaklo mi jedno spätne zrkadlo, keďže ho po zamknutí nedovrelo. Ale opravené to bolo na počkanie za 60€ udajne kolečko, ktoré je tam na takej "lamele" bolo zalomené keďže je s plastu. Ale dostal som grátis výmenu oleja (práca) tudiž spokojnosť.

Čo sa týka motorizácie 5.0 u F01 ak máš záujem napíš PM pošlem ti dosť obšírne dokumentácie ako som sa práve s daným modelom potopil do priepasti beznádeje ja ... F01 mám v pláne opäť ale už ako diesel. Nemyslím, že niečo "D/čkom" pokazíš ...

BTW nová S je momentálne top vlajkovou loďou v rámci Audi,BMW,Mercedes A8 či F/ko sú len komédiou... BTW ale tá S je aj najmladšia ...
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: 7er, X6

Nedeľa, 1. Marca 2015, 13:20

X krat rozoberana tema ale couz : napr. tento link http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem

BMW N63 „4.4 Biturbo“ (do 2012)

Kódy: N63B44

Výroba: od 2008 dodnes, rizikovost do 2012

Nasazení: BMW 750i/Li, BMW X5/X6 50i, BMW X6 ActiveHybrid, BMW 550i (vč. Gran Turismo), BMW 650i (coupé, cabrio)

Problematický osmiválec se montoval mj. do hybridní X6 nebo do limuzíny 750Li; jeho slabinou je nedostatečné chlazení dvojice turbodmychadel

Důvod: Jeden z nejproblematičtějších motorů BMW posledních let. Slabým místem je hlavně chlazení, kterému neprospívá už samotná koncepce vidlicového motoru s dvěma turbodmychadly „zazděnými“ žáruvzdornými plechy mezi řadami válců. Je takřka nemožné je odvětrat a uchladit tak, aby na nejvíce tepelně exponovaných místech nedocházelo ke spékání oleje.

V kombinaci s kolabujícím okruhem vodního dochlazování turbín dochází nejdříve k zapečení oleje v holendrech turbodmychadel, v pokročilých případech zakarbonování „vršku“ motoru to odnáší i vačky a variátory časování ventilů. K tomu přičtěme natahující se rozvodové řetězy a při vypnutém motoru protékající vstřikovače, které benzínem odmastily válce některých exemplářů tak dokonale, že ty po několika stech „suchých“ startů zcela přišly o kompresi.

Pozdější N63B44TU (330 kW), nabízené od roku 2012 jsou spolehlivější, překombinovaná konstrukce však nedovoluje hledět do budoucna s moc velkým optimismem.
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných