... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 916
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 11:30

Inak tá z Regnumu nemala ešte menené brzdy, som to nepostrehol, alebo si ich menil niekde inde? ..."pravidelny servis len BMW!" alebo má keramické BK :-k
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 11:47

Bojim sa troska tej 650ky.....hovori sa, ze je to cely pokazeny motor. No neviem co je na tom pravda. Co hovorite na SMG? Vobec nemam s tou prevodovkou skusenost.
 
RTG
Príspevky: 919
Registrovaný: 30.8.2012
Auto: BMW F900XR
Kraj: Žilinský

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 13:57

Tak sadnut a vyskusat. Na SMG zvecsa nadavaju ti, co s tym v zivote nejazdili a potom par ludi, co jazdili ale aj tak chcu manual. Ja by som bral tiez manual, ale ked uz tak skor SMG ako obycajny automat. Ale vsetko kto ti tu napise, budu subjektivne nazory. Takze pokial nevyskusas sam, nezistis.
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 16:05

Preco nadavaju na SMG? Co sa kazi? Lebo ja o manuale vobec nerozmyslam. Uz si to ani neviem predstavit mat v aute manual :-)
 
Užívateľov profilový obrázok
kačo
Príspevky: 2236
Registrovaný: 2.9.2006
Auto: OOOO A6 3.0TDi
Kraj: Žilinský
Bydlisko: MARTIN

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 16:27

SMG je delo... ja ho mam a je to velka parada, neradi to plynulo ako automat, ale je to pohodlne velmi
E36 325 TDS (ex)
E46 MT-330CI (ex)
E46 M3 (ex)
E70 X5 35d (ex)

OOOO A6 C7 3.0TDi quattro avant
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 17:07

kačo napísal:
SMG je delo... ja ho mam a je to velka parada, neradi to plynulo ako automat, ale je to pohodlne velmi

V com je lepsi ako klasicky automat?
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 17:55

gtit napísal:
V com je lepsi ako klasicky automat?


SMG radi rychlejsie a je tam normalna spojka a nie hydromenic, ako pri automate

SMG je vlastne uplne klasicka manualna prevodovka, len je ovladana elektrohydraulicky

oproti automatu radi 'tvrdo' - spojka aj preradovanie rychlosti sa ovlada tlakom oleja

ked chce niekto kompromis medzi automatom a manualom, tak je SMG OK. ked chce niekto manual, podla mna je lepsi manual (tam si viem sam rozhodnut, ako rychlo preradim, ako rychlo pustim spojku, atd). ked chce niekto vyuzivat SMG vacsinou v automatickom mode, urcite by som radsej odporucil klasicky automat, ten radi neporovnatelne hladsie

hlavne je to vec osobnych preferencii - kazdemu vyhovuje nieco ine
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 19:06

Ani by nevadilo, ze radi tvrdo, ale co vydrzi viacej? Co sa skor pokazi? M3 E90 ma tiez SMG ?
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11633
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 19:31

M3 E90 ma bud manual alebo 7stup dvojspojku cize DCT
ono tie SMG sa seru vraj najma preto, ze sa robia v kombinacii so silnymi motormi, ktore tu prevodovku vedia rychlo opotrebovat...
neviem no :-k
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 20:19

Ja by som najradsej siel do 650i ako jednoznacne, ale v BMW ma dost postrasili, ze ten motor je poruchovy. Ked 630i je o hovne
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 20:32

ako som pisal vyssie. ked je v tom motore porieseny O-kruzok, nemal by byt ziaden iny problem
moj N62B44 uz ma cez 200 t km, vanos sice trochu hrkoce ale minimalna spotreba oleja, vsetko pekne fici, ziadne karbonove usadeniny, atd.. (samozrejme O-kuzok vymeneny)

ako pri vsetkom, zaklad je spravna starostlivost

s 3litrom N52 by bol asi najmensi problem, ale ten je asi fakt 'slaby' a hlavne nema zvuk V8, ktory doda autu dalsi rozmer :mrgreen:
 
gtit
Autor témy
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 20:46

Ked uz pozadujem aspon 360koni a viac samozrejme :D najlepsie by bolo M6, ale troska cena odradza 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 20:53

a nie len cena za auto ale hlavne servisne a prevadzkove naklady su uplne niekde inde ako pri 645/650 :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11633
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 21:18

gtit napísal:
Ja by som najradsej siel do 650i ako jednoznacne, ale v BMW ma dost postrasili, ze ten motor je poruchovy. Ked 630i je o hovne


to si chlapci asi spieltli N63 a N62 nie?
N62 neni zdaleka taka tragedia ako N63
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: 550i (E60), 645 Ci, 650 Ci (E63)

Nedeľa, 3. Marca 2013, 21:30

tiez ma napadlo, ze ci chlapci nehovorili uz o novej 650i, kde je pouzity oturbovany N63 motor. ten by som povedal, ze ma viac problemov ako 'stare' N62

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní