Kamoš ma na 335i cez 200k s dkg prevodovkou a tiež žiadny problém. Auto dostáva riadny servis samozrejme. Ja som mal 545 a tiež no problém... Treba sa o tie auta starať! Keď ti mam poradiť, tak by som išiel do V8...kvôli priebehu výkonu a hlavne zvuku! ani M6 sa zvukom nechyta, ale inak je to iná dimenzia
A to este doplnim, ze dkg je citlivejsia a menej vydrzi ako klasika od zf alebo gm. Takze ak sa niekto stara, malo by byt vsetko ok.
Inak V8 ma pre nadherny zvuk ozaj laka ale chybal by ten tah od spodnych otacok.
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI EX - BMW E90 325xi EX - BMW E92 335xi - príbeh Ex - VW GOLF VI GTI Ex - BMW E92 330i - príbeh Ex - BMW E90 330i - príbeh Ex - Audi A3 8l 1.8T
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI EX - BMW E90 325xi EX - BMW E92 335xi - príbeh Ex - VW GOLF VI GTI Ex - BMW E92 330i - príbeh Ex - BMW E90 330i - príbeh Ex - Audi A3 8l 1.8T
Tak som to myslel. Mám dve V8 a nebadam, že by to nemalo ťah od spodu. Určite turba pomáhajú ale v takom prípade sa to nedá porovnať. Myslím turbo motor a atmosferu
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
Tak som to myslel. Mám dve V8 a nebadam, že by to nemalo ťah od spodu. Určite turba pomáhajú ale v takom prípade sa to nedá porovnať. Myslím turbo motor a atmosferu
Mas pravdu, ale tato tema je priamo o porovnani 35i (biturbo) a V8 (atmosfera)
E63 650i LCI Sport pack carbonschwarz F31 318d LCI Sport Line alpinweiss E61 530d mysticblau
Auto racing began 5 minutes after the second car was built. - Henry Ford
Ja som sa vyjadroval na margo 335i vs 545i /550i... Je jasne, ze klasicka r6 vs. V8 je neporovnatelna....
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI EX - BMW E90 325xi EX - BMW E92 335xi - príbeh Ex - VW GOLF VI GTI Ex - BMW E92 330i - príbeh Ex - BMW E90 330i - príbeh Ex - Audi A3 8l 1.8T
ja mam skusenost s 50i a je to najlepší motoro aký BMW posledné roky vypustilo - teda 2008+ posledná funkčná atmosféra bez priamych vstrekov, bez turba atď.
Slušnú 50i ale asi nekúpiš v Tvojom rozpočte a 45i sú staršie motory teda staršie autá a obyčajne majú veľmi vela nabehané.
p.s. predavala sa tu taká streborná 550i čo mala 700tis km ak sa dobre pamatam :) To tiež svedčí o trvácnosti
najcastejsia pricina vysokej poruchovosti BMW obecne je zial dosledok predaja stocenych jazdeniek. BMW je svojou kombinaciou atraktivity a pomerne vysokej obstaravacej ceny novych aut na tieto "poruchy" velmi nachylne. Hlavne ked ludia chcu auta co najlacsnejsie a co najlepsie vybavene a so slusnou motorizaciou. Mnohi nevedia alebo nechcu vediet realitu.