... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 07:26

Viktor nezabudni kupit aj 2 Ynove rozdelovace, fabia ma iba jeden vstup cize pred nim musis intenzivku a ostrek spojit.
Najlepsi bol vsak pohlad na predavaca v skodovke ked som mu odpovedal na otazku na ake auto to chcem :mrgreen:inak treba dako doriesit do uchytenie tych trisiek lebo su o cca2mm uzsie cize trosku plavaju v tej diere.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 07:57

jasne o Y viem, len teraz rozmýšľam ako to najlepšie spraviť

a: potiahnúť nové vedenie, intenzívku a ostrek spojiť do jedného a následne rozdeliť nasp. na 2vetvy do ostrekovača (a sp. ventily pred to spojenie)
b: dokúpiť 2 ďalšie Y spoje, zachovať pôvodné vedenie od nádobiek, a iba pred ostrekovačmi ich spojiť do jedného (a tiež by som zapojil sp. ventily)


nakreslil som to krásne v top dizajnérskom programe skicár, pre predstavu:
Prílohy
variant a.jpg
Variant A
variant a.jpg (30.58 KiB) 1905 zobrazení
variant b.jpg
Variant B
variant b.jpg (38.98 KiB) 1905 zobrazení
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 08:59

Ja som spravil B verziu. Povodne vedenie som ponecham a pred ostrekovacmi som ich spojil do jednej hadicky.
Inak asfethan nieje potrebne davat spatne ventily na obe vedenia kedze ked das intenzivny ostrek tak ti tlacia vodu oba motorceky, aj intenzivka aj ostrek cize sa ti intenzivka nevrati do ostreku lebo jej to tlak nedovoli.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 09:04

spravím asi ten variant B tiež, viac sa mi to páči, ale asi tam drbnem 2 tie ventily neni to veľa roboty

btw. ideálne by bolo dať rovno 4 ventily, a umiestniť ich čo najbližšie k tryskám tesne pred spojenie ostreku a intenzívky, tým by sa docielilo že by nepadala voda v hadiciach a bola by lepšia odozva po stlačení páčky :mrgreen: tzv. expert mode :lol: no možno to skúsim tak
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 09:44

o čo tu ide? o lepší tlak ostreku na sklo?
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 09:52

že origo e39 trysky striekajú len na 2body, tie fabiácke rozprašujú na väčšiu plochu
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 10:01

Ja som spravil variant A, dva Y-psilony uz mas seriovo v aute ak mas intezivku a netreba ti dokupovagt dalsie.
A je to aj jednoduchsie lebo cez priechodku ti treba tahat iba jednu hadicku namiesto dvoch.
Hovorim vam ze mam fotky v pribehu tak si to pozrite. :lol:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
asfethan
Príspevky: 487
Registrovaný: 20.9.2014
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Raccoon City

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 11:50

Ja budem mat tiez variant A s povodnymi ypsilonmi. Do buducna budem musiet este ten jeden spatny ventil zriesit kedze mi to vobec neprislo na rozum, ale na to je casu dost.

Btw podla mna je elegantnejsie jednoduchsie riesenie, teda A. Obsahuje aj menej kurvitok. :mrgreen:
 
Napster050
Príspevky: 1715
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 12:51

EBOLA napísal:
Ja som spravil B verziu. Povodne vedenie som ponecham a pred ostrekovacmi som ich spojil do jednej hadicky.
Inak asfethan nieje potrebne davat spatne ventily na obe vedenia kedze ked das intenzivny ostrek tak ti tlacia vodu oba motorceky, aj intenzivka aj ostrek cize sa ti intenzivka nevrati do ostreku lebo jej to tlak nedovoli.

z tým nesúhlasím... predchádzajúci majiteľ vybral z trysiek spätný ventil a vdaka tomu mám nádobku intenzívky vždy plnú, a to používam väčšinou tlačítko intenzívky... ono to funguje tak, že najskor strekne intenzív a potom až ide normál, takže ti to natlačí aj do nádobky z intenzívkou... snád ma chápete :D

btw: vnútri tých fábiackých nieje tiež nejaký spätný ventil ? (síce načo by bol, ked nemá 2 vstupy, že...)
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 14:19

Za intenzivku som dal spetny ventil cize tam mi netlaci, ale nevsimol som si, ze by intenzivka tlacila do nadoby ostrrkovaca.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 17:07

Tak to si asi tazko vsimnes kedze sa intenzivka pouziva podstatne menej ako klasicky ostrek.
A velkost hlavnej nadobky je podstatne vecsia a hlavne ju nevidis.
Bez spetneho ventilu by si mal mat aj mensi tlak z trysiek ked cerpa vodu z intenzivky, lebo cast vody ti bez zabrany preteka naspet do hlavnej nadobky a mala cast vody vyjde cez ostrekovace.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 19:17

Mna uz to prestalo bavit. Jebol som to tam na sedlaka.

Len by ma vazne zaujimalo ako to funguje ked mam hifi tj zosilovac v kufri a ja som tam zapojil radio co tam pusta vykon. :-k
Prílohy
image.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 19:23

A co ti vadilo na seriovom radiu ked tam mas HiFi?
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 11. Septembra 2015, 19:41

Ze to hra asi tak na tri piče a vstup na kazetu a 6 audio cd.
 
Napster050
Príspevky: 1715
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: Volna tema /technicka/  Topic is solved

Piatok, 11. Septembra 2015, 23:21

a henten plastový krám hrá lepšie ? :oops:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 8 neregistrovaných