Sobota, 28. Mája 2016, 12:27
V skratke, mne príde, že priebeh toho je lineárny. Žiadny turbokopanec ale ani turbodiera. Proste plynule. Zevraj vseobecne idú 2valce viac od spodu a 4valce zase seknu od určitých otáčok a idú viac. Tu nič také nepociťujem. Mne to príde príjemné. A aj sedenie mi nevadí. Niekto povie, že by na to nedal ani 30km no ja nemám byť na tomto hodiny. Keď som prvýkrát sadol, zdvihol nohu na stupacku, tak bola presne tam, kde som dal nohu. Proste mi to sedelo tak intuitívne. A čo sa týka kopancu pri podradeni tak máš veľkú pravdu. Na to pozor. A ak to urobíš v zákrute na 99% si zablokuje koleso a dostaneš šmyk. Malý som dostal aj ja a od vtedy do zákruty už so správnym zaradeným stupňom :) a ducatky majú ten kopanec dosť silný. Ale vyriešia to tak, že si dáš medziplyn a naučíš sa koľko a ani nevieš, teda nie je cítiť ak podradis. Prejde to úplne plynulé bez trvania. Zatiaľ mám odjazdených cca 1800km za mesiac trošku spoznávam tu motorku ale páči sa mi to stále viac.
A čo sa týka ponuky kofoly, tak myslím to vážne. Minulý týždeň som bol v BB, ZV, Brezno, LV, NZ, Stiavnica.....na pláne mám Martin, Levoca, prievidžan, BA..... Proste sa i a tak bezcieľne vozím.
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´