... všetko o BMW ...
), tak stale su tu nevypovedane otazky...stale sa to zvezie iba na vyhlasenie ze jednoznacne 530d. Problem je vsak, ze kazdy sice napise ze 530d, ale nikto okrem dynamiky - sily 530d t.j 160kw 500 N.m (resp. 170kW 500 N.m) oproti 130 kW 400 N.m a spotreby vzhladom na vykon tu neargumentuje nicim inym...alebo je to ozaj iba v tych parametroch? Tu 530d som uz aj vyskusal a aj podla mna ma to pocitovo super motor a v prvom som aj bol rozhodnuty pren. Ked som sa vsak prihlasil na mobile.de a dal svoje poziadavky na auto (vyhrievane sedacky, automaticka prevodovka, parkovacie senzory, ...), tak v tej konfiguracii som mal problem najst nieco zaujimave a tak som zacal uvazovat aj nad tou 525 (je ich ovela viac a aj za tu cenu co som planoval dat za 530d sa da zohnat s vacsou vybavou). Kedze mam rodinu tak som si povedal, ze nepotrebujem nejaky trhac asfaltov. V podstate by uz moje rozhodnutie bolo aj konecne, ked by som nezberal dalsie teoreticke:-) info o tych motoroch (nemam totizto moznost vyskusat tu 525d) tu na tejto diskusii, na ceskej diskusii, v testoch, ...dokonca aj v casopise ojetiny, kde vsade stale a rovanko opisuju a chvalia iba tu 530d stylom ako keby kazdy chcel a mal kupovat co najsilnejsie auto 
Tiez som spociatku nechcel verit, ze sa tam capuje nafta 
.Mam obycajne kozenne sedacky a tie v najblizsej dobe vymennim.Tie su neni na dlhe cesty rozhodne.Vzadu nemam vyhrievanie sedaciek,takze cez zimu kym sa rozohreje auto,musia si davat deku pod ritky,lebo by hned dostali vlka
.Mal som zatial taky problem ze mi sprevodovky vytiekol olej.Dal som to do servisu a menili mi tesnenie kade prichadzaju kable do prevodojky.Museli mi menit aj nejaku hadicu co mi ide s motora do turba.To ma vyslo okolo 11000nok cize asi 1000eur aj sprevodovkovym olejom