kto neveri ze EVANS Coolants funguje, moze napisat do VMrally teamu (
http://www.vmrallyteam.sk/) a opytat sa, ake mali problemy s chladenim, resp. prehrievanim predtym, nez zacali pouzivat PowerCool 180 ° :)
pripadne este do tovarenskeho teamu Honda World Motocross Team (
http://www.evanscoolants.co.uk/honda-motocross.html), alebo KAMAZ MAster (
http://www.evanscoolants.com.au/news/in ... -master/38)
Vodna pumpa sa vacsinou meni preto, lebo tesnenie hriadele po case zostarne, tlak v chladiacej sustave pretlaci vodu do lozisk a tie zacnu hrdzaviet. Pri vymene v ramci predpisaneho intervalu mate istotu, ze pumpa vydrzi tych 100 alebo 200 000km.
Netvrdim ze EVANS Coolants je nutnost do kazdeho auta. Do starych aut, na dojazdenie, to naozaj nema zmysel.
Ale ak ma niekto hodnotne, vzacne auto, a chce aby bezproblemovo fungovalo dalsich 30 rokov, eventualne z neho chce mat casom veterana, alebo jazdi rally, okruhy, autoslalom, motor je nachylny na prehrievanie, alebo len ma proste svoje auto rad a chce pren to najlepsie, tak potrebuje EVANS Coolants.