Streda, 8. Augusta 2012, 14:26
m52b25 - inac znacene ako 323i, 523 sa zacal montovat niekedy v 95 roku, v 98 ho nahradil m52b25TU ktory uz mal doublevanos a nasledne v roku 2000 bol nahradeny motorom m54b25 ktory bol znamejsi v motorizaciach ako 325i (e46) a 525i
skor nez zacnes menit skus si precitat nieco o tych motoroch
standardne ma m52b25 ak je v dobrom stave cca 130kw, ale to musi mat dobre tlaky, dobre sviecky, nesmel do neho byt liaty nejaky 10w40 lebo ma uz cez 200t km, vanos musi byt v dobrom stave, tlakove hadicky tiez v dobrej forme, lambdy a vaha vzduchu v dobrej kondicii a normalny vzduchovy filter a nie HRB a podobne picoviny ktore len zamazavaju vahu vzduchu. vyssie sa dostanes s lepsim vyfukom, skus pozhanat komplet vyfuk z 528, ale vyhra to nebude, mozno nejaky supersprint by bol super, ale bez urazky, vyfuk je v hodnote tvojho auta a prida ti tak 7-10koni, ostre vacky? ano, je to riesenie, ale zabudni na spotrebu "normalnu" spotrebu a plus je kopec
bmwcoding.sk
bmw maps 2026/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt secure-coding
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov