... všetko o BMW ...
Proste a jednoducho, najväčšie zatlačenie do sedačky zažiješ v aute v momente max kruťáku a zrýchlenie v momente max výkonu.

Oproti krivke točivého momentu (a zodpovedajúcemu zatlačeniu do sedačky), výkon väčšinou citeľne rastie s otáčkami, obzvlášť pokiaľ točivý moment s otáčkami tiež narastá. Výkon bude vzrastať aj v tom prípade, pokiaľ prekročíme vrchol točivého momentu a bude naďalej vzrastať s otáčkami, pokiaľ točivý moment nezačne ochabovať tak rýchlo, že tento pokles už nestačia vyrovnávať vzrastajúce otáčky. Aj cez tento fakt výkon nemá nič spoločného so "zatlačením vodiča do sedačky".
chefino napísal:
Mám dojem, že keby si nebol prispel do tejto témy ani jedným svojim príspevkom, vôbec nič by sa nestalo ...
 
  )
 )slamec napísal:
to máš pravdu - ale takto sa to rozpútala debata, kde sa ti to isté (čo ja) snažia vysvetliť viacerí

(hell -máš u mňa ďalšiu kávu)
 
 

chefino napísal:

To si zabil
Hell napísal nezmysel, ale veď na kávu ho zober kľudne
 
  
   
 
To si zabil
Hell napísal nezmysel, ale veď na kávu ho zober kľudne
najväčšie zatlačenie do sedačky zažiješ v aute v momente max kruťáku a zrýchlenie v momente max výkonu.
 . Dalej si napisal ze:
 . Dalej si napisal ze:Potom si zaraď jednotku, choď na otáčky max. kruťáku a naplno pridaj. Potom to isté sprav pri otáčkach max. výkonu. Porovnaj sám silu, kt. ťa tlačí do sedačky.
No a potom skús jazdiť a predbiehať v momente max. kruťáku a potom zas točením do max. výkonu. Zistíš to, čo píšem (nie je to z mojej hlavy samozrejme).
 
   mas celkom pravdu.Sledujem to tu a az teraz som sa rozhodol nieco napisat.
  mas celkom pravdu.Sledujem to tu a az teraz som sa rozhodol nieco napisat.
 
 chefino napísal:Ok, uznávam, že som to napísal krkolomne, až nezrozumiteľne. Preto som však odkazoval na ten článok, ktorý bol napísany zrozumiteľne
Ja nie som fyzik, ani technik, no začalo to tu zaváňať fórovými trollmi (teraz nemyslím na Teba).
Howgh.