... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
  
  
 (nepredlokladal som, že by sa dalo viac konektorov zapojiť na to isté miesto) 
 . Keď som konečne natlačil motor do autička tak nastal guláš čo a kde mam zapojiť. Tak som to zapojil približne ako mi to podľa dĺžky káblov vychádzalo a potom to prišlo prvý štart a úsmev z tváre my rýchlo zmyzol luky2208 napísal:mal si vonku len motor ? ak ano tak daj neake foto a pozapajameneni problem.
 . V pondelok pojdem k nemu a urobím nejaké FOTO a musim začať riešiť aj to čerpadlo 
  A prečo mi neukazuje otáčky motora keď dajme tomu už je tam správne zapojený ten konektor(podľa dĺžky kábla mi to už inak nevychádza) a či som mohol pokaziť čidlo otáčok predošlím nesprávnym zapojením manasml napísal:ja ti poradim len tolko ze velmi dobre si daj pozor komu to das robit(myslim tecuce cerpadlo)...lebo na slovensku je naozaj iba par dobrych mechanikov co to rozoberu a dobre aj poskladaju tak aby auticko napr. islo ako aj predtym...a proste dotiahnu vsetko do konca tak ako sa ma...lebo ja som ho dal do nespravnych ruk a cca 2 mesiace som uz bez auta...ale nastastie napriek vsetkym nastraham ho mam uz v dobrych...
 Ale aj tak vďaka za radu VLADKY242 napísal:a ty chceš čisto len motorovu elektriku čo sa tyka riadenie motora ?
 . ///napr. konektor ktorý sa nasadí na teplotné čidlo na snímač otáčok, konektor ktorý ide do sania......///(Ja potrebujem vedieť rozlíšiť od seba tie konektory ktory kam patrí a neviem či sa to rozlišuje podľa popisu ktorý je na ňom alebo nejakým iným spôsobom). Ja to mam zapojene ale na hovno tak preto keď zistím jak sa od seba odlišujú tak to prerobím. Nechcem to skúščať len tak nech to nedo...VLADKY242 napísal:No len podla farby kablov sa to da rozlišiť alebo merat od rj motoraPozrem ti to
 . Zatial vďaka za ochotu 
VLADKY242 napísal:kable maju farbu len su v izolacii vedene a gumičky sa daju dať dole a pozrieť
 (aj keď som to mal pred tým tak zapojené a nefungovalo to//asi to bolo vypalenou poistkou ktorú som našiel) a vyriešili mi aj čerpadlo lebo som menil tesnenie na čerpadle nad servomotorom(ktorý reguluje elektronycký plyn)a pod ním. Lenže som nevedel nastaviť otáčky keďže sa nastavujú pohybom toho segmentu a auto mi chytalo strašné točky. Kým to spravili tak sa riadne zapotili a furt ne a ne nastaviť ale keď sa prehodili tie konektory tak to išlo jedná radosť(asi si to čerpadlo potrebuje impulz zo snimača otáčok). Awtičko ide jako hodinky (klop klop). Som šťastný jak blcha. Takže jedna rada: TREBA TO PRENECHAŤ LUĎOM, KTORÝ SA TOMU ROZUMEJÚ