... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
johny2002 napísal:Aky solenoid mas na mysli? Motorcek valvetronic VVT? Tak ak po odpojeni motor bezi, asi hladaj problem tam..... Bud vadny valvetronic motor, snimac VVT hriadela alebo mechanicke poskodenie VVT hriadela apd..... Ak odpojis VVT, vtedy praveze bezi na limp mode a riadi ho skrtiaca klapka, ak bezi vo VVT rezime, tak klapka je otvorena na max a riadi ho len VVT variabilnym zdvihom ventilov... Potreboval by si nato poriadnu diagnostiku, nie len nejaku univerzal citacku kodov..... skusit spravit kalibraciu VVT, ci prejde uspesne.... AJ po zapnuti kluca by si to malo spravit inicializaciu tym ze si to ohmata koncove polohy pretocenim VVT motora hore dole..... Posledna moznos je aj poskodena DME (rj motora). Zvykne tam odist priamo to ovladanie VVT.... ale o tom by DME mala hlasit chybu....Stále mam halu v smútku uz aj po výmene motora.Za kedy je horní silenoid odpojení auto ide ako ho náhle zapojím tak buď zdochne alebo sa hodí do limp mode bud je to elektrická chyba alebo že vraj skočený rozvod preto sa obraciam sem poraďte niekto kto mate s tým vetšiu skúsenosť .
samozrejme ze diagnostika vypisuje chybu senzoru vačky bank A ale snímač som menil za novy vyskúšam ešte originál čo mam či to nepomôže náhodou