Nedeľa, 21. Júna 2015, 15:36
Chyby o ktorých viem:
- zlý snímač hladiny oleja - dávam k autu, výmenu spojit s výmenou oleja (olej meneny v decembri)
- silentblock diferencialu - davam k autu stačí vymeniť
- centrovacie kolíky riadiacej páky by trebalo zrepasovat, za studena niekedy jemne vychylena riadiacia paka
- motor papa olej cca 0,5L na 1000km, pomerne caste pri tomto aute
Co je porobene (vyberam iba dolezite veci + vela veci spravil este predchadzajuci majitel m4x):
- pretesnenie simeringu kluky (z predu aj od prevodovky)
- nova spojka + zotrvacnik
- nerezove zvody
- katalizatory z m3
- AMA vyfuk od katalyzatorov (stredovy + koncovy tlmic)
- zadne loziska, tycky riadenia, zadne ramena
- olejovy separator (december 2014)
- autobateria BOSH S5 85A
- Tesnenie obalu olejového filtra
- tesnenie VIKA VICTOR Reinz
- lamda sondy bosh
- pruziny EIBACH 50/25 + Sachs Advantage + horne ulozenie Sachs
- lakovanie: predneho praveho blatniku (odstiepnuta farba) kapota (obita od kamienkov na totalku) strecha ( obita a obliata nejakym sajraitom este z cias minulych)
- lamelovy samosvor robeny na zakazku v obale difu s pomerom 3,38
Cena: bez samosvoru 5500,- so samosvorom 6300,- auto predavam na zimnych pneu sucich na vyhodenie a styling 68 (17tky). Rozumnej dohode na cene sa nebranim.
Dovod predaja: kupa e91