ja budem buduci tyzden riesit tiez origo , nech mame pokoj obaja
JJ, dúfam, že sa to tým "vylieči"...
LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webewww.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007. - -
Kačo: Inak, už vieš koľko ten snímač stojí v bramwárii...
LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webewww.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007. - -
zatial som tam nevolal, pretoze newiem cislo dielu, ale keby si mi ho teraz zistil, tak volam hned tatkovi do ziliny a obratom mam cenu
Veď ETK a ideš, nič zložité. Najlepšie je ísť podľa posledných znakov z VIN.
LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webewww.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007. - -
Kua, pekne, to je takmer ako cena náhrady...
Inak pasuje aj na E39 528i ale len BiVANOS (od '98).
Dík za info, nech Ti to pomôže.
LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webewww.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007. - -
Už to mám dávno vyriešené, len som to sem zabudol napísať. Ako som Ti písal do SS, výmena za originál Siemens pomohla! Minimálne na vačku odporúčam každému originál snímač! Na kľuke fungujú aj OEM snímače. Takže túto tému uzatváram.
LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webewww.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007. - -
Mám otázku ohľadom tohto problému, možno mi dakto poradí. Začalo mi hlásiť čidlo vyfukovej vačky. Vymenil som ho za originál hella ale problém pretrváva. Vymenil som šteker na čidle ale stále mi comp hlási, že ho nevidí. Premeral som káble a javia sa OK. Dal som auto do bavarie na nastavenie vačiek kde skúsili zmerať káble no napriek všetkému stále hlási, že čidlo nevidí. Dnes dokonca po zahriatí hodilo motor do núdzaku a šiel som asi iba na 3 valce. Začínam byť trošku zúfalý z toho. Dnes skúsim spraviť bypass (signály kábel prepojim priamo s RJ aby som vylúčil prelomený kábel na ceste) Ak má niekto ešte dáky nápad čo by som s tým mohol robiť, sem s tým.
A mas to cidlo dobre osadene? Neviem teraz ci Surrender alebo Thecarista, jeden z nich mal tiez problem s jednym z vackovych snimaocv a nebol uplne dosadnuty/zasunuty, skontroluj si to. Popripade ked si repasoval vanosy, tak si ich dobre vyskladal? lebo jedno kolecko ma na polovici vycnelok takze predpokladam ze to je to co dava impulz, a ked je prilis hlboko tak nemoze generovat signal.
Bolo to uz sponute v tomto threade, kebyze mas moznost to zapojit na osciloskop tak rychlo zistis ci ten snimac aj generuje nejkay signal.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
Čidlo nemá veľa možností posunu, a včera som bol brat auto z Bayer partner zv, tam mi nastavovali vačky takže by si zlé osadenie koliesok všimli. Tiež tam menili druhý senzor či náhodou nieje môj vadný ale aj pri Tom druhom bol tento problém. Možnosť je dať auto na jamu, napichnúť Vmeter na signalny káblik, točiť kľukov a sledovať či sa mení napätie 5V-0V. Ale to nespravím pred panelákom takže zatiaľ skúsim ten bypass. Len mi je strašne divné, že merak ukázal, že kábel je v poriadku.