... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k


ice.blade napísal:po dialnici tzn rovnej ceste je to pohoda... akonahle sa dostanes na okresnu cestu traktorovej triedy tak pri tvrdsom a zle odladenom podvozku je to boj s autom... ak je podvozok odladeny v dobrej kondicii je to o 50% lepsie ale stale staci ist viac nez 140km/h a volant si zije vlatny zivot... podla mna je to choroba konstrukcie E46, mozno je to zle konstruovanym riadenim ktore prenasa vozovku do volantu + slaba stabilizacia...

 
   
  
 
											 ???
 ??? Inak E46 je predvídateľné auto, keď trhá zadok pri výjazde dá sa fajn korigovať. Jedinou "konštrukčnou vadou" je to, že bola navrhnutá na lepšie cesty.... Popravde vôbec sa nedivím že sa toľko SUV predáva.
 Inak E46 je predvídateľné auto, keď trhá zadok pri výjazde dá sa fajn korigovať. Jedinou "konštrukčnou vadou" je to, že bola navrhnutá na lepšie cesty.... Popravde vôbec sa nedivím že sa toľko SUV predáva.janest napísal:Nie je E 46-ka ako E46-ka. Rozdielne sa správa touring, alebo kabrio od sedanu či kupé. Vychádzajúc z toho je asi najväčším profitom tuningovať najtuhšiu karosériu kupátka a vyprdnúť sa na kabrio či touring. Je mnoho stránok kde sa pojednáva o slabinách podvozku napríklad : tu vrátane riešenia a návodu ako na to. Vcelku je to len otázka peňazí a ...času. Nedá mi však poznamenať, že pred zahájením takýchto úprav je vhodné nivelačne premerať karosériu či nie je pokrútená, lebo nie každý dnes už vlastní svoju pôvodnú E 46-ku ktorú si kúpil ako novú. Ono aj zub času a korózia vie narušiť torznú tuhosť a potom všetky tuningové doplnky sú zbytočné. Ale kde je chuť a vôľa tam je aj cesta, .... no drahá a dlhá. Potom sa vašou domácou stránkou v počítači stane asi napríklad táto :)
Bežná, obyčajná, továrenská, neupravená E46 má svoj limit kdesi okolo 150 - 160 km/h potom sa už trápi a s ohľadom na svoj vek neviem či aj nemá trošku strach :)