vRABEC Ja viem  ze to je cele  zle . ALE CO TI POVIEM NECHAL SOM SA NAMOTAT A UZ  TO POTREBUJEM  DOKLEPAT NEJAKO..malo to byt  jednoduche prehodit motor a malo to  ficat aspon tak mi to  jeden  znamy hovoril.. takze  elektrika  aj riadiaca MOTROnic  je  s 2,0 L  hlavu som nemenil nakolko mala ine  vybratie  piestov nesadla- to bolo v povodnom  plane  ze tam  mam  dat  hlavu s  dvojlitra. zial bohu NEDALO SA..  sanie je  vacsie s 2.7- vlastne  cely motor  som  prehodil len na svoju elektriku   a plus som  dal  rozdelovac  dole  NAKOLKO  mal inu elektriku miesto dopredu ako  bol original na 2.7.. obavam sa  ze  vaha  vzduchu je  na total  rozstelovana nakolko  kamos  bol moc  aktivny. -tak som sa ju snazil  potom nastavit podla knihy BMw  KDE SU ROZNE POPISY AKO  SPRAVIT  ROZVODY AZ  PO KAROSARCINU a myslim ze  sa  celkom  podarilo nakolko  moja nemcina neni az  taka  zla..
problem je  len to  ze to  nepotoci  viac  ako tych  4500.. ale  do tych  4500 to ma  kurva  taky  krutak a  vykon ze som s toho  v P. totalne to  vam  poviem
a a ko  hovori  dendo- pottocit  to musi tak  ci tak to mi  uz  viacero  ludi  povedalo  ze  niekde  bude  zrada - boli  rozne  dohdady ako  indukcka alebo ten maly kondenzator a podobne
horsie  je  ze sa mi  mari  ze  mne to   uz  robilo aj na tom  dvojlitri  ze mi  to  nechcelo potocit viac ale  vtedy som si  myslel  ze mi nejdu  budiky
viem ze lnajlepsie  by to  bolo niekomu odniest   kto  sa na to  pozrie ale  neni komu. vsetci  znamy sa  uz  zaoberaju  novsimy  modelmi  a na mna ludovo  povedane  jebu- cas  si nenajdu
ak sa  vam  chce  este t rosku  o tom popremyslat  pripadne ma  dojebat za ten   divny  vykon co s om  vytvoril budem  rad   kazdej  rade..  
  
  
  ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)