Tak som predal F10
Napísané: Sobota, 5. Apríla 2014, 17:04
Ano, zapredal som dusu diablovi a vymenil moju F10 za A6. Par krat som to tu riesil - riadenie na F10 je podla mna najvacsi fail, ktory BMW mohlo spravit a zial to bol aj dovod, preco som to predaval. Je to na dlhsiu debatu a nechcem to tu rozoberat - ale bola to pre mna neakceptovatelna vec, ktora mi pokazila radost z inak dobreho auta.
Inak, keby sa niekto do buducna chystal urobit podobnu sprostost ako ja, tak tu su moje postrehy (budem porovnavat moju ex 525d 6 valcovu s novou A6 C7 3.0 TDI Quattro, 245k)
Takze, najprv pozitiva A6:
- vyrazne lepsie odhlucneny motor, pri vytoceni nevrci ako R6 od BMW
- vyrazne lepsia spotreba. Cesta do Prahy a spat s priemerkou 118km/h ma stala 6.6/100. Perfektne.
- skvely pohon vsetkych kolies, ktory oproti xDrivu fakt necitit. Porovnaval som to na tej istej trase tesne za sebou s F10 530xD.
- auto je lahsie a fakt to citit. Aj ked je rozmerovo ako F10, pocitovo ma blizsie k trojke
- vyrazne viac miesta vzadu
- auto ide rovno (toto nie je velmi "vyhoda" Audi ale proste konstatovanie sucasneho zufaleho stavu vozidiel s modrou vrtulou a elektrickym posilnovacom)
No a podme na druhu stranu:
- MMI. Ano, zly vtip od Audi na temu infotainmentu. Zmatok, pretlacitkovane, komplikovane. 5 rokov za iDrivom. Co uz. O drobnych "issues" ako ta, ze nejde naraz pouzivat datovu kartu a bluetooth tu radsej pisat nebudem.
- podvozok - aj ked som nemal pocit, ze je nejako horsi, cesta do Prahy ma uistila, ze je. A nie trochu, ale o rozdiel par tried. Neviem, ci to je vacsim razvorom alebo cim - ale oproti BMW mi pripada ako zly vtip. To, co F10 dokazala na 18tkach runflatoch, je o 2 triedy lepsie ako A6 na 17tkach beznych gumach. Neuveritelne. Totalny fail. Zial. Po rovnej ceste je to vyborne, ale betonky - nezvlada. vobec. Komfort na urovni Suzuki Swift alebo podobneho auta.
- a teraz pridu zaujimavejsie veci: potreboval som do A6 alarm. Formalne, kvoli poistke. A teraz to pride. Nie, do Audi NIE JE MOZNE domontovat fabricky alarm. OMFG! Rok 2014. Halo! Skoncil som pri obskurnom RFID cipe na klucoch. Ktory sem tam hadze errory do palubneho pocitaca. Upozornujem, vsetko montovane v originalnom servise, podla mojich informacii jednym z najsikovnejsich elektrikarov, co v BA robia na Audi. Mal som s panom dlhy pohovor a je to fakt zufale.
- ziadne elektronicke manualy. Ziadne PDF, nic. Chcete manual? 100 Eur a cakacka 4 mesiace(!), kym to dojde. Toto snad nerobila ani Mototechna pred 1989, ked clovek cakal na Trabanta.
- a na koniec ziadne normalne fora. Mrtva scena. Co uz, s tym asi nepohnem.
Takze... na zaver: kvoli debilnemu elektrickemu posilnovacu som bol donuteny vymenit F10 za nieco ine. Ecko sa mi strasne nepaci, tak som ani velmi nemal ine moznosti. Nehovorim, ze je A6 zle auto, to vobec... Ale ked mi este raz niekto povie o tom, aky ma Audi kvalitny interier, premyslene ovladanie, skvely podvozok a podobne kecy.. tak uz budem vediet, ako to naozaj je :)
Inak, keby sa niekto do buducna chystal urobit podobnu sprostost ako ja, tak tu su moje postrehy (budem porovnavat moju ex 525d 6 valcovu s novou A6 C7 3.0 TDI Quattro, 245k)
Takze, najprv pozitiva A6:
- vyrazne lepsie odhlucneny motor, pri vytoceni nevrci ako R6 od BMW
- vyrazne lepsia spotreba. Cesta do Prahy a spat s priemerkou 118km/h ma stala 6.6/100. Perfektne.
- skvely pohon vsetkych kolies, ktory oproti xDrivu fakt necitit. Porovnaval som to na tej istej trase tesne za sebou s F10 530xD.
- auto je lahsie a fakt to citit. Aj ked je rozmerovo ako F10, pocitovo ma blizsie k trojke
- vyrazne viac miesta vzadu
- auto ide rovno (toto nie je velmi "vyhoda" Audi ale proste konstatovanie sucasneho zufaleho stavu vozidiel s modrou vrtulou a elektrickym posilnovacom)
No a podme na druhu stranu:
- MMI. Ano, zly vtip od Audi na temu infotainmentu. Zmatok, pretlacitkovane, komplikovane. 5 rokov za iDrivom. Co uz. O drobnych "issues" ako ta, ze nejde naraz pouzivat datovu kartu a bluetooth tu radsej pisat nebudem.
- podvozok - aj ked som nemal pocit, ze je nejako horsi, cesta do Prahy ma uistila, ze je. A nie trochu, ale o rozdiel par tried. Neviem, ci to je vacsim razvorom alebo cim - ale oproti BMW mi pripada ako zly vtip. To, co F10 dokazala na 18tkach runflatoch, je o 2 triedy lepsie ako A6 na 17tkach beznych gumach. Neuveritelne. Totalny fail. Zial. Po rovnej ceste je to vyborne, ale betonky - nezvlada. vobec. Komfort na urovni Suzuki Swift alebo podobneho auta.
- a teraz pridu zaujimavejsie veci: potreboval som do A6 alarm. Formalne, kvoli poistke. A teraz to pride. Nie, do Audi NIE JE MOZNE domontovat fabricky alarm. OMFG! Rok 2014. Halo! Skoncil som pri obskurnom RFID cipe na klucoch. Ktory sem tam hadze errory do palubneho pocitaca. Upozornujem, vsetko montovane v originalnom servise, podla mojich informacii jednym z najsikovnejsich elektrikarov, co v BA robia na Audi. Mal som s panom dlhy pohovor a je to fakt zufale.
- ziadne elektronicke manualy. Ziadne PDF, nic. Chcete manual? 100 Eur a cakacka 4 mesiace(!), kym to dojde. Toto snad nerobila ani Mototechna pred 1989, ked clovek cakal na Trabanta.
- a na koniec ziadne normalne fora. Mrtva scena. Co uz, s tym asi nepohnem.
Takze... na zaver: kvoli debilnemu elektrickemu posilnovacu som bol donuteny vymenit F10 za nieco ine. Ecko sa mi strasne nepaci, tak som ani velmi nemal ine moznosti. Nehovorim, ze je A6 zle auto, to vobec... Ale ked mi este raz niekto povie o tom, aky ma Audi kvalitny interier, premyslene ovladanie, skvely podvozok a podobne kecy.. tak uz budem vediet, ako to naozaj je :)