G30 540i XDrive -trhanie prvych par metrov po vymene olejovych naplni
Napísané: Streda, 6. Septembra 2023, 15:14
Ahojte chcel by som sa poradit s par vecami. Vopred diky za odpoved.
1. Absolvoval som pri 110 000 km po konci zaruky vymenu olejovych naplni (v servise ktoremu verim len sa tam tak skoro nedostanem).
Olej v automate bol cisty, v diferencialoch a xdrive uz to bolo trosku horsie ale zas nic tragicke. Vymenili sa naplne, (prevodovka + tusim xdrive reset adaptacii. )
Auto sa plus minus zabehlo prve km po adaptaciach radi pekne.Co som si ale vsimol po vymene prvych stoviek metrov rano proste mierne potrhava - nie pri preradzovani, ale pri konstantnom stupni a zatazeni cize podozrievam rozvodovku resp diferencialy.Pred vymenou som to nepocitoval. Akonahle trosku silnejsie pridam resp zahrajem potom uz ani znamka po potrhavani. . Stretol sa niekto s niecim podobnym? Preslo uz cca 800 km od vymeny.
2. Viete niekto odporucit servis klimatizacacie v Kosiciach, kde fakt dokladne vycistia klimu? Bol som s F10 napr v aquareine kde robili dokonca kombinaciu usg ozon a vysledok som mal pocit ze nebol nic moc.
3. Pouzivate niekto TPMS senzory z druhovyroby? vedel by niekto odporucit nieco? Davam zimaky na 18 ky bmw disky s non run flat 870 kami continentalkami ale nemam chut deaktivovat senzory.
4. Lava predna poloos ma udajne volu, volant zatial nevibruje. Riesili by ste to proaktivne alebo zacat to riesit az ked zacne vibrovat volant ?? Bol to typicky problem tych G30 iek? V autorizaku sa s tym velmi nestretli, iba problem s manzetami
5. NIeco pri prechode v malickej rychlosti cez nerovnost v tom aute vrzga! pride mi to ako zo zadnej napravy ale niesom si isty, tlmice to na 100 percent niesu (mam adaptivne) je tam nejaka detska chyba na naprave?. Na vonok vizualne ziadne uniky oleja ani nic.
Dakujem!
1. Absolvoval som pri 110 000 km po konci zaruky vymenu olejovych naplni (v servise ktoremu verim len sa tam tak skoro nedostanem).
Olej v automate bol cisty, v diferencialoch a xdrive uz to bolo trosku horsie ale zas nic tragicke. Vymenili sa naplne, (prevodovka + tusim xdrive reset adaptacii. )
Auto sa plus minus zabehlo prve km po adaptaciach radi pekne.Co som si ale vsimol po vymene prvych stoviek metrov rano proste mierne potrhava - nie pri preradzovani, ale pri konstantnom stupni a zatazeni cize podozrievam rozvodovku resp diferencialy.Pred vymenou som to nepocitoval. Akonahle trosku silnejsie pridam resp zahrajem potom uz ani znamka po potrhavani. . Stretol sa niekto s niecim podobnym? Preslo uz cca 800 km od vymeny.
2. Viete niekto odporucit servis klimatizacacie v Kosiciach, kde fakt dokladne vycistia klimu? Bol som s F10 napr v aquareine kde robili dokonca kombinaciu usg ozon a vysledok som mal pocit ze nebol nic moc.
3. Pouzivate niekto TPMS senzory z druhovyroby? vedel by niekto odporucit nieco? Davam zimaky na 18 ky bmw disky s non run flat 870 kami continentalkami ale nemam chut deaktivovat senzory.
4. Lava predna poloos ma udajne volu, volant zatial nevibruje. Riesili by ste to proaktivne alebo zacat to riesit az ked zacne vibrovat volant ?? Bol to typicky problem tych G30 iek? V autorizaku sa s tym velmi nestretli, iba problem s manzetami
5. NIeco pri prechode v malickej rychlosti cez nerovnost v tom aute vrzga! pride mi to ako zo zadnej napravy ale niesom si isty, tlmice to na 100 percent niesu (mam adaptivne) je tam nejaka detska chyba na naprave?. Na vonok vizualne ziadne uniky oleja ani nic.
Dakujem!