530xd f11 tlak na rampe
Napísané: Utorok, 15. Septembra 2020, 17:58
Nazdar chalani,
Idem si po radu, cerpadlo pustilo piliny, menila sa komplet palivova sustava a rovno aj rozvody. Auto startuje na brnk, do 170-180 zrychluje uplne bez problemov aj s kickdownom, nasledne hodi chybu drivetrain. Toto sa stava len ak sa ide s kickdownom, ak akcelerujem od 160 na 80% plynu chybu nehodi. Diagnostika ukazala slaby tlak na rampe. Live data do 150-160 plniaci tlak 1800 +/-10 nasledne zacne padat za 1sekundu cca 30 az sa dostane na hranicu 1615-1630 a hodi auto do nudzaku. Ak sa zrychluje prerusovane do 160 plny, pauza, 170 plny, puaza, 180 tak auto chybu nehodi. Auto zo zaciatku hadzalo chybu na 1. vstreku, bol tam vysoky prepad, vstreky boli otestovane su v poriadku ale pre istotu sa ten vstrek vymenil, chybu na 1. vstreku uz nehadze ale s tlakom je stale problem. Ide sa aktualne dat von cerpadlo a poslat na test, je uplne nove original bmw (samozrejme aj nove moze byt zle) ale mne sa to nezda.
Idem si po radu, cerpadlo pustilo piliny, menila sa komplet palivova sustava a rovno aj rozvody. Auto startuje na brnk, do 170-180 zrychluje uplne bez problemov aj s kickdownom, nasledne hodi chybu drivetrain. Toto sa stava len ak sa ide s kickdownom, ak akcelerujem od 160 na 80% plynu chybu nehodi. Diagnostika ukazala slaby tlak na rampe. Live data do 150-160 plniaci tlak 1800 +/-10 nasledne zacne padat za 1sekundu cca 30 az sa dostane na hranicu 1615-1630 a hodi auto do nudzaku. Ak sa zrychluje prerusovane do 160 plny, pauza, 170 plny, puaza, 180 tak auto chybu nehodi. Auto zo zaciatku hadzalo chybu na 1. vstreku, bol tam vysoky prepad, vstreky boli otestovane su v poriadku ale pre istotu sa ten vstrek vymenil, chybu na 1. vstreku uz nehadze ale s tlakom je stale problem. Ide sa aktualne dat von cerpadlo a poslat na test, je uplne nove original bmw (samozrejme aj nove moze byt zle) ale mne sa to nezda.