Strana 1 z 1
N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Streda, 8. Apríla 2020, 16:24
od delarock
Ahojte, chcel by som trosku podiskutovat o ojničnych ložiskach. Dal som chlapcom z KOKI teamu vyservisovat po kupe 535i (servisovana do 2017 v auto palace bratislava).
Poslali mi video, kde krasne vidno piliny v olejovom filtry, nie je ich extra vela ale zas ani málo, teda. Prebehne vymena ojnicnych lozisk a precistenie systemu. Pozrel som vykonany servis v autorizaku a tam v priebehu 110 000 km 3x meneny olej (samozrejme LL) to uz v tom bmw nemaju rozum ze pri takom motore ktory sa prehrieva vymenia kazdych 33 000 km len olej ?
Riesil niekto upgrade chladenia? vacsi olejovy chladic a podobne? planujem trosku auticko poladit neskor. Na fore som o tychto motoroch vela nenasiel
Inak chod motora krasny, nic neklepalo, ziadne prejavy, trosku som ostal prekvapeny ze pri 140 000 km taky problem uz :)
Re: N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Piatok, 10. Apríla 2020, 06:56
od tvaroh
Tak pri novom aute mas service inclusive. Auto si riadi servisný interval samo. Videl som to obcas aj na mojom ze 5000km dialnice vzalo 2000km z intervalu. Tie servisy co sa deju po 5r bohuzial nezaujimaju majitelov novych aut a ani bmw.
V kazdom pripade mal som aj m3 kde sa menil olej normal podla intervalu aj 335xi kde to menilo bmw do 150 000km a dodnes zaživa toto auto prasaciny a problem s motorom nemalo. Takze sa netreba uplne bat.
Ja som na 235i menil tie mriežky v nárazníku za jednou z nich bol chladič oleja. Miesto plnej mriežky isla deravá takze lepsi prívod vzduchu. Ale m performance maju tusim lepsie chladenie poriesene uz z vyroby
Re: N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Piatok, 17. Apríla 2020, 10:19
od Flasho
Tak pravdepodobne také dlhé intervaly pomaličky ale isto zabíjali motor, až som prekvapený, že tak dlho žil, treba meniť olej cca 7-10k km, dať tam niečo poriadne, napr 5w50, nechaj to vždy dobre zohriať a verím, že nebudeš mať už takýto problém

Re: N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Piatok, 17. Apríla 2020, 14:17
od PeqpeK
tvaroh napísal:Tak pri novom aute mas service inclusive. Auto si riadi servisný interval samo. Videl som to obcas aj na mojom ze 5000km dialnice vzalo 2000km z intervalu. Tie servisy co sa deju po 5r bohuzial nezaujimaju majitelov novych aut a ani bmw.
V kazdom pripade mal som aj m3 kde sa menil olej normal podla intervalu aj 335xi kde to menilo bmw do 150 000km a dodnes zaživa toto auto prasaciny a problem s motorom nemalo. Takze sa netreba uplne bat.
Ja som na 235i menil tie mriežky v nárazníku za jednou z nich bol chladič oleja. Miesto plnej mriežky isla deravá takze lepsi prívod vzduchu. Ale m performance maju tusim lepsie chladenie poriesene uz z vyroby
a mal si aj piliny ked panovi hovoris, nech sa neboji? :)
Re: N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Piatok, 17. Apríla 2020, 15:12
od Napster050
ale však to keby boli piliny z ojničnych ložisk, tak to predsa už davno klepe ak by to teda už nepreletelo blokom.... či ?
tie piliny budu zrejme z niečoho ineho, no samozrejme to neprospieva ničomu
Re: N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Piatok, 17. Apríla 2020, 15:16
od tvaroh
Ja som hovoril o servisných intervaloch. Piliny som nemal v ani jednom.
V m3 sa robili ojnicne ložiska preventívne a kluka bola uplne pekna.
Hovorit ze je divne ze motor s 30K intervalom sa dožil az 110 000km mi pride z cesty.
Re: N55i piliny v olejovom filtry
Napísané: Sobota, 18. Apríla 2020, 08:40
od delarock
Tak u kokiho rozobrali motor a ojnicne loziska trosku su chytene, mozem pridat aj fotky, ale kluka a zvysok su pekne, tak snad sa to podchytilo nacas. Motor neklepal vobec ani nevydaval ziadne zvuky medzi 2000-2500 otackami
https://share.icloud.com/photos/0QnBh71jbd1OVxWow_2hiQz3A