Strana 1 z 1
palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Štvrtok, 12. Marca 2020, 14:27
od KaDial
Ahojte. Tak včera ma čakalo neprijemne prekvapenie keď mi manželka zavolala že jej vyplo auto, zastala na krajnici a koniec. Nasledoval odťah a dnes ma chlapci zo servisu "potešili" ešte viac keď mi povedali že v palivovom čerpadle sú železné piliny a strusky. Čerpadlo rozdrapilo a zanieslo celý palivový systém, je potrebné zrejme vymeniť všetky vstreky, čerpadlo, regulátor a pod. oprava môže stáť aj 3000e. Chcem sa spýtať, či sa niekto stretol s niečim podobným, či je naozaj nutné meniť všetky vstreky a pod., či možno nieje schodnejšia cesta vymeniť celý motor (ak samozrejme dokážem zohnať niečo schopné).
Ďakujem za každú radu/názor
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Štvrtok, 12. Marca 2020, 15:35
od starynovy
Tak ano, ak sa bavime o novych vstrekoch, cerpadle, DRV ventile a hlavne praci, co zahrna po spravnosti vymenu aj nadrze, vedeni pod autom, podavacie cerpadlo+jednotka plavaku. Tomu sa nevyhnes tak ci tak. Nevidim tam nejako tu usporu. Kupis si neznamy motor na ktorom bude treba menit loziska, rozvody aj CP4. Cize si usetril co? 3000€ je dobra cena, keby sa niekomu chcelo to zhanat z druhej ruky vie pekne usetrit ale to je uz kazdeho bordel ako sa zariadi.
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 07:24
od ViktorDDD
nacenili ti to na 3000, a budu nove vstreky, nove cerpadlo atd., kupis druhy motor N47 mozno tak za 2tis., a nic o nom nevies, mozno sa v kratkej dobe poruca cerpadlo aj tam cize preventivne das vymenit, dalsi liter zahuci, a si na tom istom ako s opravou svojho, akurat tam by si mal aspon nove vstreky navyse
inak kolko mas km? ked rozvody este neboli robene tak pri tej praci by bolo na zvazenie spravit aj to
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 08:17
od eko.fresh
ja by som to zapalil, spustil do rybnika a BMW si uz nekupoval.
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 08:24
od Abyssko
Mozno sa to nezdá ale vyjde to lacnejsie ak nepríde pokuta že si otravil vodný tok
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 09:00
od pablohablo
popoko
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 10:17
od MySh0
A este co si tankoval, popripade pouzival si aditivum do nafty?
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 10:31
od bmwatt
Mne sa to stalo na N57 30d cca pri 220 tis km. Nechal som opravit nutne diely, vycistit palivovy system a zatial 50 tis km a vsetko bezi. Oprava cca 2500 bez dph, takze sedi.
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 11:18
od PeqpeK
ViktorDDD napísal:nacenili ti to na 3000, a budu nove vstreky, nove cerpadlo atd., kupis druhy motor N47 mozno tak za 2tis., a nic o nom nevies, mozno sa v kratkej dobe poruca cerpadlo aj tam cize preventivne das vymenit, dalsi liter zahuci, a si na tom istom ako s opravou svojho, akurat tam by si mal aspon nove vstreky navyse
inak kolko mas km? ked rozvody este neboli robene tak pri tej praci by bolo na zvazenie spravit aj to
kupi tak akurat holomotor, cize cerpadlo vstreky atd zvlast
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Piatok, 13. Marca 2020, 11:38
od ViktorDDD

o to viac potom sa oplati opravit to co tam je
Re: palivove cerpadlo - defekt - 520d N47 135kW
Napísané: Pondelok, 6. Apríla 2020, 00:50
od micomarek
Mne sa stalo presne to isté len na F07 3.0D. Nakoniec to bolo vysokotlakové čerpadlo s palivovým a museli mi meniť všetkých 6 trysiek+tesnenia trysiek a zároveň aj otvárať a čistiť nádrž. Bavaria Trenčín mi povedala cenu 7500 EUR a u kamaráta v servise mi to spravili za 4000 čiže držím palce 😃