Strana 1 z 2
					
				Servis po 200 000km
				Napísané: Štvrtok, 27. Decembra 2018, 10:57
				od typek1928
				Zdravim. 
Mam BMW F10 525Xd rv 11/2012. Auto ma momentalne nabehanych 185000km+ bez vaznejsieho servisu a chcel by som sa opytat co je dobre dat preventivne vymenit aby mi auto dalej sluzilo. Olej v prevodovke bol meneny pred 20k km, auto jazdi 80% dialnice (130-150km/h) treba dat skontrolovat alebo vycistit DPF? Do ktoreho roku bolo zle vysokotlakove cerpadlo BOSH? Rozvody treba menit po 200 alebo uz cim skor tym lepsie? Ma toxDrive treba menit olej aj v nom? 
Dakujem za kazdu odpoved.
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Streda, 31. Marca 2021, 20:30
				od DANOOOOO
				Ja som menil po 197 000 a vsetko bolo v stave o 5 min 12. Rozpadnute pal. Cerpadlo, olejove cerpadlo, turbo, sanie total zanesene a vela dalsieho 

 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Streda, 31. Marca 2021, 20:37
				od starynovy
				Tak tak.. vsak ono to este pojazdi, ale dokedy. A neviem co maju vsetci s kontrolovanim a cistenim DPF, nie nic sa s nim nerobi. Kontroluje sa akurat to, ci regeneruje, ked nie tak to zistis aj sam po cca. 600km ked sa zacne upchavat a dostanes hlasenie na palubaku o znizenom vykone a navsteve servisu. Neexistuju ziadne preventivne ukony. Cistenie je taka posledna zachrana ale aj to skor pre ludi ktory radi vrtaju koleno, cistit DPF ktore zdochlo okolo 250-300k ma zmysel ako kriesit mrtveho. Zdochlo na vek. Iny pripad je, ked sa z dovodu inej poruchy upcha DPF s najazadom 100k, neni problem. Takze s tymto nespekuluj. A ako bolo povedane, chces dat vymenit rozvody, skontrolovat loziska kluky, preventivne vymenit vysokotlake cerpadlo (zle su vsetky, nieje ziadny lepsi rok), olej menit pravidelne vsade. V tom xdrive je doslova par deci oleja, podla modelu rozvodovky takze urcite nieje od veci ho menit kazdych 60k, toho pol litra nema kapacitu nejako zvysene pohlcovat necistoty apod. Cistenie sania bez odstavenia EGR rovnako postrada zmysel, za 20-30k to vyzera rovnako.
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Piatok, 2. Apríla 2021, 20:57
				od DANOOOOO
				197 000km :)
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Piatok, 2. Apríla 2021, 23:27
				od starynovy
				A si menil loziska ked to behalo so zapchatym mazanim?
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Sobota, 3. Apríla 2021, 22:57
				od peto20120
				Ja som menil rozvody pri 160tkm a vrchná reťaz bola voľná už bohvie jak dlho a napinak dosť oklepany, čiže ztoho ti mohla prasknúť ta lišta a reťaze ju pomlely,otázne je koľko si na tom ešte behal,ten upchaty kos je smrt
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Sobota, 17. Apríla 2021, 20:41
				od DANOOOOO
				No behal som este tak 3 dni po tom co prdla ta lista, ojnicne loziska boli ok ojnica ako nova tak olejove cerpadlo ako tak fungovalo
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Štvrtok, 13. Mája 2021, 18:42
				od peto20120
				A ze Audi je lepšie na tom😄,v predu remeň,v zadu reťaz. Dnes vymena motora audi A4 2.0l benzín
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Utorok, 10. Augusta 2021, 08:48
				od dymone
				Prizivim sa tu aj ja, aby som nezakladal nove vlakno.
BMW G31 530dX 2017
1) Retazovy rozvod
Je na tom B57 rovnko ako N57? Cize pri 200k proste rozvody rovno menit? 
komplet sadu?Pripadne ako spravit nejaky zakladny check?
Kedze mam xDrive, motor musi ist von?
2) Vysokotlake palivove cerpadlo CP4
N57 ma CP4.2
moj B57 ma CP4-25/2
Mal by tam by vraj nejaky redesign, ale netusim ze ci prave toho, co sa kazilo predoslej verzii, ale nieco ine. 
Proste taktiez pri tom najazde vymenit za nove? Nejake info?
Inak zakladne veci ako preplach prevodovky, vycistenie sania, olej v diffoch atd uz su hotove.
 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Utorok, 10. Augusta 2021, 13:26
				od MySh0
				Taky velmi zakladny check spravis endoskopom cez snimac vacky, inak veko dolu.
K cerpadlu by som sa priklanal najprv ku kontrole, az potom ku kupe (repasovaneho iba v Bosch diesel centrum) alebo noveho, to uz podla penazenky.
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Štvrtok, 9. Septembra 2021, 17:42
				od Loutka
				ja som retaz vymenil hned ked som kupil, okolo 140.000km a rovno aj olejove cerpadlo + cistenie sania, novy olej a este dajake picoviny okolo toho a cena bola zavratna
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Štvrtok, 9. Septembra 2021, 17:45
				od Loutka
				
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Štvrtok, 9. Septembra 2021, 19:22
				od voMacK
				Loutka napísal:ja som retaz vymenil hned ked som kupil, okolo 140.000km a rovno aj olejove cerpadlo + cistenie sania, novy olej a este dajake picoviny okolo toho a cena bola zavratna
to jest kolko?
 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Štvrtok, 9. Septembra 2021, 20:13
				od Abyssko
				2k 🤣
			 
			
					
				Re: Servis po 200 000km
				Napísané: Nedeľa, 12. Septembra 2021, 18:29
				od Loutka
				voMacK napísal:to jest kolko?
okolo 3000€ to bolo