Strana 1 z 1

BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 12:00
od Donell
Čaute. Chcem sa opýtať ohľadom tejto motorizácie či ísť do kúpi takého monštra ale hlavne načo si dať pozor pri kúpe aké malo chyby a tak. Motor bol menení na záruku v BMW tak predpokladám že tam bude dáka novšia verzia. Za všetky odpovede vám vopred ďakujem.https://www.autobazar.eu/bmw-rad-5-gt-550i-xdrive-gran-turismo-id6390360.html

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 12:51
od voMacK
Uz sa to tu vela krat pisalo, ze ten motor je brutalna tragedia a umiera kazdych par desiatok tisic km. Nebrat!

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 14:43
od bruno75
...a to ze v ramci zaruky vymenili motor, ktory klakol ani zdaleka neznamena, ze tam mas nieco novsie-lepsie, pri servisoch sa totiz vacsinou meni vadny diel za presne taky isty bez vady.... aj ked mas rozbity predok na pred-LCI, tak v ramci opravy tam nedaju diely z LCI modelu ale zase iba pred-facelift... :mrgreen:

inak sa neda s voMacKom nesuhlasit - motor 50i s kodovym oznacenim N63B44O0 NEBRAT!!!
motory N63B44O1 aN63B44O2 by na tom uz mali byt (vraj) lepsie....

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 14:49
od mexican
bruno75 napísal:
...a to ze v ramci zaruky vymenili motor, ktory klakol ani zdaleka neznamena, ze tam mas nieco novsie-lepsie, pri servisoch sa totiz vacsinou meni vadny diel za presne taky isty bez vady.... aj ked mas rozbity predok na pred-LCI, tak v ramci opravy tam nedaju diely z LCI modelu ale zase iba pred-facelift... :mrgreen:
To nie je celkom dobrý príklad. V priebehu životného cyklu sa veľa dielov upgraduje za lepšie. Keď si pozrieš ETK, tak u mnohých dielov zistíš, že za pôvodný diel XXXX existuje náhrada YYYY, lebo XXXX sa už nerobí.

To, že rozjebanú mriežku v non-LCI nárazníkom nemôžeš nahradiť mriežkou z LCI lebo má iný tvar a rozmery a tým pádom tam fyzicky nepasuje, nevylučuje automaticky možnosť, že nemôže existovať vylepšená verzia motora.

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 15:01
od voMacK
Takoj, ale zas pochybujem, ze napr keby na tej konkretnej F07 z izneratu vyssie klakol opat moter, zeby mu tam na vymenu dali novsiu 450PS verziu. Ci?

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 15:21
od mexican
Vzhľadom na to, že tá F07 je r.v. 2011, tak už je dávno po záruke, tak to je veľmi otázne ako by to majiteľ riešil.
Asi by bolo rozhodujúce stanovisko výrobcu, či je možný nový moter do daného kusu auta zastavať alebo nie.

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Štvrtok, 6. Apríla 2017, 15:22
od bruno75
O.K. mozno som sa zle vyjadril, ale Omacka to pochopil, proste a jasne, pochybujem, ze odpisany motor N63B44O0 nahradia novsim N63B44O1
neviem, co vsetko sa medzigeneracne medzi tymi motormi zmenilo (aky je rozdiel N63B44O0 -> N63B44O1), ale nemyslim, ze by BMW v ramci vymeny preplatilo co i jediny diel naviac, ktory nie je beprostredne nutne v ramci zaruky menit...
cize za klaknuty N63B44O0 daju zase novy N63B44O0 zo skladu...

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Piatok, 7. Apríla 2017, 07:50
od PeqpeK
neskor ich nahradzovali tymi O1....

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Sobota, 8. Apríla 2017, 12:50
od Donell
Ďakujem za vaše názory. Ale najlepšie by bolo zistiť vin číslo a preveriť historiu priamo v BMW čo na ňom urobili. Ešte raz veľká vďaka.

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Sobota, 8. Apríla 2017, 15:22
od Donell
Ešte otázočka. Aký by ste mi odporučili benzínový motor? Ďakujem.

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Sobota, 8. Apríla 2017, 15:39
od voMacK
zober 535i

Re: BMW 5GT 550i xdrive

Napísané: Sobota, 8. Apríla 2017, 16:01
od PeqpeK
Tak