Strana 1 z 3
Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Utorok, 1. Marca 2016, 09:46
od illicit
Caute,
mam problem pri studenom starte, iba ked je teplota okolo 0 stupnov a menej, auto naskoci ako by na menej valcov, trasie, trva to mozno 20s a potom uz ide bez problemov, cim dlhsie stoji v zime, tak tym je start horsi.
vymenena riadiaca jednotka zhavenia a aj zhavice,
ISTA-D mi ukazala iba mechanicku zavadu klapiek, tak som vycistil komplet sanie a chyba zmizla (obrazky dole). Ziadnu iny chybu mi to neukazuje.
Neviete poradit?
Mna este napada mozno vaha vzduchu, neviete ako si viem pozriet ake hodnoty dava? cez ISTA-D. A ake by mali byt?
Dik
Brano
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Utorok, 1. Marca 2016, 21:15
od voMacK
o ake auto sa jedna? Motor??
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Streda, 2. Marca 2016, 10:28
od DARKEN26
fuuuj..riadne zajebane sanie...
to aby som skontroloval svoje
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Streda, 2. Marca 2016, 11:08
od futy
koľko 100t to nabehalo

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Piatok, 4. Marca 2016, 11:56
od illicit
530D, 180kW, 09/2010, F10
voMacK napísal:o ake auto sa jedna? Motor??
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Piatok, 4. Marca 2016, 11:57
od illicit
teraz ma 192000km
futy napísal:koľko 100t to nabehalo

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Piatok, 4. Marca 2016, 22:45
od TT-SIMIK
Vsetky N motory takto karbonuju!!Treba poslat do pecka EGR....To co E60 mala pri 500 000km aj to nemala,ma Fka pri 100 000km..... N motory vyuzivaju na viac % EGR.....
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Sobota, 5. Marca 2016, 01:49
od PrevlecenejVlk
A jak na to?
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Nedeľa, 6. Marca 2016, 17:16
od smith666
Čo je EGR ?
Prepáčte možno triviálnu otázku, ale fakt som to ešte nepočul .... mea culpa, mea maxima culpa !!!
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Pondelok, 7. Marca 2016, 00:08
od mexican
Čo gúgel nevie?
Exhaust Gas Recirculation
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Utorok, 8. Marca 2016, 18:02
od smith666
Ja gúgl nepoužívam, moja žena vie všetko ......

Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Štvrtok, 10. Marca 2016, 12:33
od illicit
Nejake realne rady?
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Sobota, 26. Marca 2016, 20:08
od PeqpeK
Ako sa maju vstreky? Co hovoria live data?
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Sobota, 26. Marca 2016, 23:59
od TT-SIMIK
Toto je cisto problem egr-tak zanesene sanie(aj ked zly vstrek by tomu dopomohol viac+kratke trasy a malo plynu pri jazde)....videl som to na vela autach rady F...maju tak nadstaveny egr ze to proste inak nemoze byt....
Zly chod rano 20sek moze robit samozrejme vstrek....
Re: Studeny start, nejde na vsetky valce, trasie
Napísané: Utorok, 5. Apríla 2016, 08:15
od bruno75
Dyx napísal:fotonavod na bypass EGR chladice pripravim, chvilku to potrva. Mezitim si muzes na to nachystat 2 nejdulezitejsi soucastky:
1. L-kus napriklad od NORMY ci ze zoopotreb pro rybicky apod. s vnejsim prumerem 4mm (aby sel nacpat do hadicky s vnitrnim prumerem 4mm. samozrejme ze si ho muzes vyrobit i sam z jakehokoliv kusu tvrdsi trubicky. Budes propojovat 2 hadicky spolu kde nebude zadny tlak jen velmi lehky podtlak. No a pak potrebujes jeste nekolik kousku cernych plastovych stahovacek (2-4ks). To je vsechno co se tyka materialu, casu budes k tomu potrebovat tak odhadem 5-8 minut, podle sikovnosti :-).
Podle mych informaci z nemeckych for bohuzel NEPUJDE na F10ce nastavit vyssi podil cerstveho vzduchu EGR ventilu (AGR-Frischluftrate erhöhen) na zadnem jinem software nez na nejaktualnejsim RHEINGOLD a sice u 4 valce z faktoru 0 maximalne na faktor 0.7 u nekterych 6-valcu pak az na faktor 1.5. Je to naprosto legalni vec a udelaji ti to za prislusne penize i v autorizaku, kdyz na ne budes tlacit ze se ti karbonuje sani, egr atd. a nebo kdo pouziva program RHEINGOLD
Nicmene jako prvni krok je zapotrebi prekontrolovat a vycistit dekarbonovat sani kompletne vcetne sacich kanalu a vseho co k tomu patri. Nemecke servisy vcetne autorizaku na toto pouzivaji tzv. otryskavac v podstate piskovacku ovsem misto pisku se pouziva material orechove skorapky (Wallnuss). V kazdem pripade je treba kombinovat mechanickou a chemickou metodu (nafta, brzdova kapalina apod.) Pokud budes delat jakekoliv modifikace a budes mit uz zasrane sani, tak to bude na 2 veci.
priznavam bez mucenia, ze tomuto nerozumiem, ale chalani v technickom okienku toto pisali o N47 20d....
pytam sa skusenejsich, nepomohlo by uvedene riesenie aj u vacsich motorov (N57) a ci si to nenechat urobit len ako prevenciu zakarbobnovania...?

ma to aj nejake rizika pre motor?
ja mam na F10 malo km (nieco nad 30t), takze zakarbonovanie sa ma
zatial netyka, ale ak by som mohol takouto pomerne jednoduchou fintou motoru do buducna pomoct....
co si o tom myslite?