Strana 1 z 1
525d LCI turbo - zistenie realneho stavu
Napísané: Piatok, 20. Februára 2015, 19:49
od vladoslavo
Pani, mam nabehanych poctivych 240tis, jazdim na 80% dialnice, toci mi to vtedy okolo cca 2200 otacok. Za 20tis km mi auto zozerie cca 0,8l oleja, je to OK? Auto nedymi (pdf prec), motor suchy a cisty ...
Menil som tesnenia medzi hadicami a intercolerom, z hadice co ide z turba vytielko za kavovu lyzicku oleja, je to v poriadku?
Auto stale ide ako nove, ticho, ziadne zvlastne spravanie. Ako sa da zistit, ci je turbo ok a ci nezerie olej?
Dakujem za rady.
Re: 525d LCI turbo - zistenie realneho stavu
Napísané: Piatok, 20. Februára 2015, 20:40
od TT-SIMIK
Je to normalneee...moje že auto zerie 2 L na vymenu a to mam nove turbo pri tychto motoch je blbo riešene odvetranie....a mini častice oleja letia cez turbo a intercooler kde sa nasledne schladia a skondenzuju a to si potom najdeš v egr...))))
Re: 525d LCI turbo - zistenie realneho stavu
Napísané: Piatok, 20. Februára 2015, 21:55
od PeqpeK
pre pokoj duse zhodit hadicu privodu vzduchu a vyskusat volu turba...ja na 15k km interval nemusim dolievat nic, ubudnu mi odhadom tak 3-4deci...ako je spomenute, je to prave tym vortex separatorom, pusta to spat do sania viac oleja ako ten starsi penovy typ
Re: 525d LCI turbo - zistenie realneho stavu
Napísané: Piatok, 20. Februára 2015, 22:59
od TT-SIMIK
Ano ale keby jazdiš jak ja plny kotol skoro stale aj tebe by cuclo...)))ale je to kus od kusu a od jazdy, oleja atd....
Re: 525d LCI turbo - zistenie realneho stavu
Napísané: Štvrtok, 26. Februára 2015, 21:50
od hornetsharon
Daj na SIMIKA je to presne ako pise. Kus od kusu a stylu jazdy a samozrejme kvality oleja.
Ak Ti auto slape ako ma turbo nepiska tak nie je co riesit, iba si uzivat pocit z jazdy

Re: 525d LCI turbo - zistenie realneho stavu
Napísané: Sobota, 5. Decembra 2015, 15:38
od Peter BMW
TT-SIMIK napísal:Je to normalneee...moje že auto zerie 2 L na vymenu a to mam nove turbo pri tychto motoch je blbo riešene odvetranie....a mini častice oleja letia cez turbo a intercooler kde sa nasledne schladia a skondenzuju a to si potom najdeš v egr...))))
Mne tiez zozere 2l, ale obcas dymi aj cez DPF a na koncovke vyfuku je olej. Pozeral som vôlu na turbe a je tam do 1mm. Auto ide dobre,turbo nepiska,asi no nema byt cim inym len turbom. Porad, pripadne mi posli prosim kontakt na repas. Vdaka