Strana 1 z 1

E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Štvrtok, 18. Septembra 2014, 13:13
od local
Caute, potreboval by som radu, zrejme kvoli zimnemu soleniu mam skaredo skorodovany kryt vakuovej pumpy, vid obr. nizsie. Moje otazky:

1. Da sa niekde lahko a jednoducho zohnat iba samotny kryt a ten vymenit? Podla rychleho pohladu na internete by to malo byt mozne bez demontaze samotnej pumpy. Ak by ste pripadne mali niekto na predaj samotny kryt alebo nefunkcnu pumpu, z ktorej kryt sedi, za par E kupim. Cislo mojej pumpy je 11667791232
2. Ma zmysel pumpu preventivne menit? Nemam s nou ziadne problemy, viem ze byvavali problemy s tesnostou, ale mam E60 r.v. 09/2009 a dufam ze to uz sudruzi z NDR chyby nerobili...
3. Ako nahradne riesenie mi napada len hrdzu nalahucko zbrusit a prestrieknut povrch niecim antikorozivnym. Ako ste tento problem riesili alebo by ho riesili vy?

Dik za rady/nazory.

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Štvrtok, 18. Septembra 2014, 15:11
od PeqpeK
kasli na to a bud rad, ze ti netecie ;) maximalne to tak strekni nejakym odhrdzovacom a ocisti
cim viac do toho budes rypat, tym vacsia sanca, ze tam nieco pokazis...prehrdzaviet to neprehrdzavie tak rychlo :)

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2014, 10:57
od local
PeqpeK napísal:
kasli na to a bud rad, ze ti netecie ;) maximalne to tak strekni nejakym odhrdzovacom a ocisti
cim viac do toho budes rypat, tym vacsia sanca, ze tam nieco pokazis...prehrdzaviet to neprehrdzavie tak rychlo :)


Tak ja sa na auto stazovat nemozem, ale teraz ked som po dlhej dobe otvoril kapotu tak mi to udrelo do oci... Idealne by bolo vymenit iba ten hlinikovy kryt, idem coskoro na planovany servis do Automotivu (olej/priprava na zimu) pri tej robote, keby som mal nahradny kryt, tak to iba dam mechanikovi vymenit. Keby som sa dostal na dlhsie do dielne, tak si to spravim aj sam a umyjem motor arvou, ale dielnu mam daleko v Martine a casu malo...
Skusim najskor iba provizorne umyt odhrdzovacom a uvidim aky bude vysledok.

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2014, 11:07
od PeqpeK
local napísal:

Tak ja sa na auto stazovat nemozem, ale teraz ked som po dlhej dobe otvoril kapotu tak mi to udrelo do oci... Idealne by bolo vymenit iba ten hlinikovy kryt, idem coskoro na planovany servis do Automotivu (olej/priprava na zimu) pri tej robote, keby som mal nahradny kryt, tak to iba dam mechanikovi vymenit. Keby som sa dostal na dlhsie do dielne, tak si to spravim aj sam a umyjem motor arvou, ale dielnu mam daleko v Martine a casu malo...
Skusim najskor iba provizorne umyt odhrdzovacom a uvidim aky bude vysledok.

ja by som to zbytocne nerozoberal, kryt samotny nekupis, jedine celu vakuovku alebo vonkajsie tesnenie...
moznost je este zobrat to z buracky, ale ja by som to oprdel s tym odhrdzovacom

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2014, 13:18
od VT-535BH
U mna tiez hrdzave, riesil som to raz odhrdzovačom no žiadna slava. Uz žo neriesim no vyzera to zle.

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2014, 13:50
od PeqpeK
odhrdzovac, ocistit a dobre namastit :D

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 07:59
od Dugebe
PeqpeK napísal:
odhrdzovac, ocistit a dobre namastit :D


Caute, ja som to ocistil spolu s odzerzovacom a nastriekal zinkovym sprejom a zatial to vyzera dobre.

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 09:44
od abernolak
mne tam obcas jemne slzi olej, takze hrdza nema sancu... :thumbup:

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2014, 20:10
od PeqpeK
abernolak napísal:
mne tam obcas jemne slzi olej, takze hrdza nema sancu... :thumbup:

olejovy separator ;)

Re: E60 LCI - hrdzavy kryt vakuovej pumpy

Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2014, 21:41
od local
Dugebe napísal:

Caute, ja som to ocistil spolu s odzerzovacom a nastriekal zinkovym sprejom a zatial to vyzera dobre.


Stalo sa, vyzera to troska lepsie. Pri blizsom pohlade vidim odkial striekala pri jazde po solenych dialniciach do motoroveho priestoru voda so solou - pred centralnym poistnym zamkom nie je tesniaca lista, je tam asi 10 cm volneho priestoru, bohvie preco ju tam nedali. Nalepil som tam ako test penovu vypln z Peli case, uvidim aky to bude mat efekt pri zimnom jazdeni. Penu zatial preto aby som si bol isty ze budem moct bez problemov dosiahnut na packu zamku.