Strana 1 z 1

tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2014, 08:06
od gabikh
Cau chalani len taka otazka na e60tke automate tvrdsie preraduje z D do R. Cim to moze byt?

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2014, 11:06
od Rottwa
Za tepla alebo za studena ?
Robi to vzdy ?
Kolko mas najazdenych km ?
Ostatne rychlosti radi jemne ?
R-ko zaradi hned, alebo je tam chvilu pauza ?

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2014, 11:16
od gabikh
Rottwa napísal:
Za tepla alebo za studena ?
Robi to vzdy ?
Kolko mas najazdenych km ?
Ostatne rychlosti radi jemne ?
R-ko zaradi hned, alebo je tam chvilu pauza ?

Robi to raz viac raz menej
Skor za tepla mam pocit.
208000 Najazdenych.
Rychlosti radi celkom hladko akurat obcas ked podradzuje az pri veli nizkych otackach pri cca 1100 ot.m, cize ked pred obcou uberiem a pokaly klesa rychlost tak cca pri 600tke raaaz za cas podradi z 5 do 4 trocha tvrdsie ze to je citit. Inak radi hladko (samozrejme nie tak ako u 8st. Co mam v GT.)
Radi tak ze dam R a je tam opozdenie cca 1 sekunda. Jednoducho ke to zhrniem, tak nepocuva premenlivo, cize nie stale. Jednoducho obcas sa sprava cudne

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2014, 11:19
od gabikh
Obcas trocha ako keby presmykla (ako spojka na manualy) ale to vacsinou len za studena a iba obcas - pripusujem to menicu. Zvazujem repas. Co sa vymeny oleja tyka. Chcm ho vymenit, no neviem ci meneny uz bol, a po rade s oborniki od zf mi bolo povedane, ze v orilade ak olej meneny nebol a prevodovka ma uz nejake opotrebenie, tak novy olej moze sposobit horsie spravanie po vymene, kedze stary olej ktory je hustejsi ciastocne tesji netesnosti. Tak mi to bolo vysvetlene.

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Štvrtok, 1. Mája 2014, 13:07
od Rottwa
Ten "odbornik" co ti to o tej vymene oleja povedal urcite nebol zo ZF a ked aj ano a povedal to tam nahlas, tak tam uz urcite nepracuje. Olej treba menit a cim castejsie tym lepsie. Na tvojom mieste ho vymenim a urobim odznova adaptaciu.Ked sa to nezlepsi, tak su pravdepodobne nacate kose, alebo tvrde tesnenia na piestoch, popripade zasrata mechatronika. Ale to by som riesil az ked by to bolo nejazditelne. Olej a adaptacia najprv, daj vediet ci pomohlo. Ak ti to robi za tepla, tipoval by som tie tesnenia na piestoch, kedze olej pri vyssej teplote je redsi a prave viskozita v tomto stave mu skor dovoli netesnit.

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Nedeľa, 4. Mája 2014, 22:39
od lubomt
Rotwa mas s olejom pravdu. Ale ta prevodovka nie je len o piestoch a mechatronike. Su tam aj dalsie poškodené komponenty, ktore dovolia prešmykovanie alebo sposobuju tvrdsie preradovanie, takisto zle radenie R

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2014, 23:09
od TT-SIMIK
Minule sa mi pri E39 dost citelne zlepsilo radenie aj na mieste po vymene oleja....

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Utorok, 6. Mája 2014, 10:19
od mathesss
Možno v tvojom prípade odveci, ale podobný problém robieva aj vyšlahaná hardy spojka! Daj si ju skontrolovať. Kamoš mal rovnaky problém na E65 a po výmene hardy spojky sa "trhanie" pri zaradení R výrazne zmenšilo.

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Utorok, 6. Mája 2014, 20:35
od jiro
Tiez som si dal menit olej v prevodovke pred nedavnom. Musim uznat ze je to riadny rozdiel. Teraz mi automat radi hladucko. Pred vymenou to bolo surovsie, a dokonca som citil aj nejake slabsie kopnutie od prevodovky. Takze odporucam vymenu.

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Streda, 7. Mája 2014, 19:17
od gabikh
A kolko km ma najazdena tvoja prevodovka? a bola to prva vymena? alebo ktora v poradi . Lubo vies sa ty vyjadrit k teme : vymena oleja moze jej sprsvanie zhorsit ?

Re: tvrdsie radenie do spiatocky z D

Napísané: Streda, 7. Mája 2014, 21:02
od lubomt
Uz velakrat som pisal, ze duchariny typu "vymenim olej a prevodovka odide" neberiem, neuznavam. Nikdy sa nam to nestalo. Sice raz, ked bola DSG prevodovka plna ruzoveho jogurtu ( zmiesana G12+olej).
Ked sa da spravny olej, filter, spravne mnozstvo, nic sa nemoze stat .
Stary olej je uz velakrat znecisteny,spaleny, filter pripchaty