Strana 1 z 1

svetla xenony nastavenie kratka svietivost

Napísané: Piatok, 11. Októbra 2013, 20:12
od vladoSL7
caute, mam velky problem svetla mi z nicoho nic po vymene tlmicov svietia tesne pred auto nizko a pri starte sa tocia krutia cudne nie ako vzdy hore a dole pomaly... svietia kratko, cidla na napravach su vraj ok bolo to napojene aj na PC... mam manualne imbusakom ich zdvihnut ci ako? dakujem neviem si s tym rady cez PC mi to mechanik v BMW nevedel nijako urobit stale to svieti meter pred autom len. E60 r.v 2008 bixenon

Re: svetla xenony nastavenie kratka svietivost

Napísané: Sobota, 12. Októbra 2013, 06:46
od locarno
Ked otvoris kapotu a pozres sa zhora na svetlomet tak su tam umelohmohtné sroby na imbus. Stám sa to nastavuje.

Re: svetla xenony nastavenie kratka svietivost

Napísané: Sobota, 12. Októbra 2013, 08:16
od PetoK
Ak ti to predtym svietilo ok,urcite je tam problem so snimanim uhlu naprav... vymen mechanika.

Re: svetla xenony nastavenie kratka svietivost

Napísané: Sobota, 12. Októbra 2013, 08:46
od vladoSL7
snimanie uhlu naprav je vraj ok podl mechanika z bmw aj u nas v meste v sevise to cekli

Re: svetla xenony nastavenie kratka svietivost

Napísané: Sobota, 12. Októbra 2013, 09:41
od PetoK
Ako myslis... ja tvrdim ze nie...

Re: svetla xenony nastavenie kratka svietivost

Napísané: Nedeľa, 20. Októbra 2013, 09:00
od caknakist
Také si myslím, že je problém v senzoru na nápravě. Přesně takto se projevuje.

100% otestování - zajeď k někomu, kdo má regloskop. Nech světla řádně seštelovat - manuálně pomocí koleček na světel. Pak zajeď ke stěně, nastartuj, zapni světla, vystup. Pomocí lepící pásky si na stěně vyznač lom světla. Měl by jsi stát minimálně 7-8 metrů, aby to bylo směrodatné. Chcípni motor, do kufru nalož chlapa s pořádným břichem, ideálně ho klepni po hlavě ať se tam moc nemele. Pak to samé - sedni do auta, nastartuj, zapni světla a budeš vědět hned, jestli nastavovaní funguje.

Nedoporučuji jezdit to nechat štelovat na technickou kontrolu - tam mají většinou regloskop na lyžinách v zemi - pokud nenajedeš autem 100% rovně (což se ti nepodaří nikdy, stačí jeden stupeň) tak světla nebudou správně seštelována do stran. Ideálně za někým, kdo disponuje laserovým regloskopem a je schopný srovnat světla na 100% s osou auta.