Strana 1 z 3
Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 09:23
od alfi666
Takze na aute mi nesla klima, byvali majitel mi to pri predaji nepovedal, za co som nasraty, ale povedal som si, ze to dam spravit a bude pokoj.
To som ale netusil, ze klima je derava na tom najhorsom moznom mieste - vyparniku.
Vymena znamena rozobratie polky auta a kompletne celej pristrojovky (ti nemci co to takto navrhli su vazne kokoti).
V servise kde opravuju klimy denne mi povedali, ze za 8 rokov sa vyskytli asi 3 derave vyparniky a vsetko to boli BMW.
Momentalne mam pristrojovku rozobratu na maderu a cakam na novy vyparnik...
Toto su veci co funguju bez problemov na 15-20 rocnych autach... Ak toto je premiova znacka tak ja zozeriem kefu !
Jedno viem isto, ze toto je moje posledne BMW

Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 10:56
od PetoK
No joj, stane sa.. treba opravit a zase klidek...
potom zas napises ze ine auto uz nechces...
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 12:53
od PeqpeK
alfi666 napísal:Jedno viem isto, ze toto je moje posledne BMW

podla mna to ze sa ti to auto tak jebe je fakt otazkou jedneho kusu, ak ho mas plne zuby tak ho skus vymenit za iny kus...nemozes sudit podla jedneho pripadu
(ale ak kupis medved tak podla mna nadavat nebudes

)
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 13:46
od alfi666
Nejde ani o to, ze by sa nejak jebalo.... ked treba vymenit trysky to beriem, ma to nejaku zivotnost a zadrbe sa to, ale toto je vec co sa neposerie ani na ovela starsom aute a to uz naserie
Zatial cakam na vyparnik tak uvidim co bude dalej...
Pre ilustraciu:
http://www.youtube.com/watch?v=IYVBcn4LB7I
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 14:00
od PetoK
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 14:08
od PeqpeK
PetoK napísal:
ehm 20d 100kW je tiez velmi znamy, skoro ako lamajuce sa kable v piatych dverach u E61 a klapky u skoro kazdeho BMW motoru
ale dost OT :)
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 14:11
od voMacK
vsetko sa moze pokazit a co?
Mne jebla manualna prevodovka na E60, ked malo najazdene 130tis km...
shit happens. Oprav a neries. Vzdy si treba povedat kolko to auto stalo ako nove a kolko si zan dal ty a ono ta to hned prejde.
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 14:33
od alfi666
2.0d 100kw som najazdil asi 80 tisic a okrem oleju a nafty som nelial a nemenil nic (priamo v motore) :)... ten som vychytal asi dobry kus...
Lagunu II 88kw mame v rodine - paradne pohodlne vozenie na to za kolko sa teraz da kupit (2-3tis).. a zere to 5 litrov..... a keby sa mi dodrbala, tak ju podpalim :)
Problem je, ze taketo veci si bud porobis sam, alebo nikto, lebo nikomu sa do takejto roboty nechce... autorizovany servis by vypytal 2000e urcite
Peto ale si ma aspon potesil, ze sa to drbe aj na inych autach... uz som bol fakt vytoceny, ze dokazem vychytat chybu co sa neobjavi nikomu

Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 16:13
od PetoK
NJN... Aj ten 100kW M47 v E46 mame doma,ma poctivych skoro 200 t a ziadny problem... je to o starani sa a nechodeni na srackovu naftu a s prazdnou nadrzou...najradsej mam ked tu taraju ludia aky to je srot a pritom to auto niky nemali... a musim napisat ze je to normalne dobre auto,chodi celkom slusne a usporne...
BTW,minule som menil znamemu vnutorny vetrak na e39 a za 3hod som to mal v pohode hotove aj s kafickom... nie je to az taka strasna robota...

Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 17:24
od RACERMAN
Neboj nic na VW PASSAT pri 340 000, klakol riadator kurenia cela pristrojovka dole tiez tieklo...
Vsetky auta sa kazia je jedno co si kupis nieco sa kazi viac nieco menej, niekde mas take problemy s motorom a turbami ze az... uzil som si svoje pri par autach...mal som poviem pravdu cez 30 aut, jedno dlhsie ine kratsie....ta doba ked nieco vydrzalo je presne ako si napisal TOTO SA NEKAZI NA STARYCH AUTACH...ta era ked sa auta robili spolahlive je uz prec...teraz ide o spotrebak automobilky potrebuju zarobit...preco to tak urobily? preto aby si to odniesol do servisu nauctovali si den roboty a mali zarobene......ak by si chcel auto co vydrzi 500 000 KM a nedas do toho ani EURi len spotrebak, budes si ho musiet navrhnut sam...len zial nie je to len v automobilke je to tak vo vsetkom napriklad elektronika...moja starka ma chladnicku a pracku ktora ide 20 rokov a ide stale tak isto aj TV...kup si teraz nieco moderne 2-4 roky a pokazi sa to...to som chcel len napisat ako priklad...Tvoja chyba ale je ze si si mal auto riadne odskusat a prejst ci nema zavady...vzdy ked som kupoval auto bola samozrejmost pozriet ci ide klima, vsetky okna stahovacky, ci nehuci servo o zavaznejsich veciach ani nevravim...ak chces nieco spolahlive kup si auto do roku 2001 aj to nie kazdu znacku najlepsie bez klimy, bez posilnovaca, bez abs, bez elektrikych okien, bez turba...
Verim ze to za chvilu budes mat opravene a so svojim BMW budes mat este vela stastnych a radostnych KM

Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 17:35
od RACERMAN
Alfi este Ti poviem moje story v kratkosti s Lagunou...
1.9 DCI 88KW LAGUNA2
160 Tis KM, klaklo turbo...dalo sa nove turbo vydrzalo 30KM klaklo...na aute bol slaby tlak oleja chyba v motore...dal sa novy motor...dalo sa nove turbo...vydrzalo 40 KM klaklo...dalo sa dalsie turbo...auto sa predalo
Pomali co vymena oleja to nove Turbo

tomu autu som sa bal aj pridat a vozil som sa s nim len v kratkom okruhu lebo som nevedel kde ma necha

take kraviny ako ze 2 odislo cidllo na spiatocku nesvietila spiatocka....problem so startovanim kvoli elektronike atd ani nehovorim...
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 17:42
od voMacK
tak to musel byt kurva dobry kauf ta Laguna
Ale zazil som si nieco obdobne - tri roky dozadu som kupil do firmy Fiat Marea Combi...;
prisam bohu to auto viac stalo ako mohlo jazdit

Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Štvrtok, 11. Júla 2013, 19:17
od alfi666
PetoK napísal:BTW,minule som menil znamemu vnutorny vetrak na e39 a za 3hod som to mal v pohode hotove aj s kafickom... nie je to az taka strasna robota...

Nj, na vnutorny vetrak nemusi ist cela palubka.. staci to tak lepsie odstrojit..

ale je to pakaren tiez...
Raceman - jasne mas pravdu klimu som si mal skontrolovat.. sustredil som sa skor ale na "choroby" E61ky... ani ma nenapadlo, ze klima by nesla... a tiez je pravda, ze som kupoval vo februari ked ma ani nenapadlo ju skusat... ale ja by som nemal svedomie na mieste majitela nieco take zamlcat...
Riesit sa mi to ale nechce, lebo na SK sa pravdy nedovolas, takze je to dobre ponaucenie..
Nasa Laguna zatial chodi :) dialnica bezne 150 a fakt pohodlne auto... zase pravda je, ze elektronika sa tam rada kazi, zamky vo dverach a kopa inych veci
Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Piatok, 12. Júla 2013, 12:25
od RACERMAN
voMacK napísal:tak to musel byt kurva dobry kauf ta Laguna
Ale zazil som si nieco obdobne - tri roky dozadu som kupil do firmy Fiat Marea Combi...;
prisam bohu to auto viac stalo ako mohlo jazdit

To teda bol dobry kauf

Francuzka pomsta

...o zalomenom zhavici v tom druhom motore ani nehovorim a zimne starty na 3 valce

Alfi to je pravda...s reklamaciou a dokazovanim po tak dlhej dobe by bol problem...
Neboj nic poriesis to a budes mat z toho auta radost
Ako som pisal mal som vela aut.. teraz mam BMW tretie ..pred tym AUDI A6 - Problem s automatom....AUDI A4 problem startovanie, vsetky snimace nove, zapalovacie moduly atd...za 2 tyzdne odpalilo 3x zapalovaci modul na koniec odisla aj riadiacka...no radost....CLK320 benzinova celkom ok len problemy s tlakom na brzdy odchadzala taka hadicka plastova nasledne auto islo bez posilnovaca radost brzdit

to ze geometriu nevedeli na tom urobit nikde len v Mercedese za taku sumu

ani nehovorim....o dalsom vozovom parku ani nejdem pisat...ale zazil som uz aj ze mi riadiaca paka ostala v ruke na krizovatke

radil som kladivom a kombinackami 3 tyzne

Re: Vymena Vyparniku / Evaporator
Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 19:12
od vladoslavo
vo februari klimu asi nevyskusas, kedze funguje myslim od okolitej teploty 9 stupnou celzia, jedine, ze by si ju isiel dat pri predaji nanovo naplnit, vtedy by sa zistili aj netesnosti ..