Strana 1 z 1
Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Streda, 27. Februára 2013, 09:14
od JTK545
Ahoj, chci se zeptat, jestli si někdo dělal sám - výměnu regulátoru napětí na alternátoru - E60 545i - jestli je potřeba vyndat alternátor nebo to jde i přímo bez toho? Díky
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Streda, 27. Februára 2013, 13:11
od airbone
JTK545 napísal:Ahoj, chci se zeptat, jestli si někdo dělal sám - výměnu regulátoru napětí na alternátoru - E60 545i - jestli je potřeba vyndat alternátor nebo to jde i přímo bez toho? Díky
Opytam sa vecer svojho mechanika, pred nedavnom mi ho menil na 545i
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Streda, 27. Februára 2013, 18:36
od airbone
tak som volal s mechanikom a altik musi vonku, vraj dost drbacka na cca 3 hodky.....
PReco ho menis? Mne vyhadzovalo za jazdy rozne chyby vsetkych systemov abs/dsc/aktivne riadenie/dynamic drive/budiky apd.
Po vymene reglera vsetko ok a najazdene odvtedy uz asi 4000km, takze len pre info. Lebo tieto veci hore moze sposobovat aj slaba bateria alebo vadny IBS senzor.
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Streda, 27. Februára 2013, 19:15
od JTK545
Ahoj, moc diky za info. Tak mam podobne syndromy - kolisa napeti od 11V-15,5V, pri tom kolisaji i otacky motoru (tak jak kolisa napeti), to same osvetleni interieru, blika display navigace, sem tam nejaka chybova hlaska, kdyz spadne napeti pod 11V.... Baterka 1 rok, zaregistrovana, testem prosla OK, i jsem ji nechal dobijet a dela stale. IBS sensor jsem zkousel odpojit a taky delalo stale. Po cca 10 minutach jizdy se to pak ustali a je vse v normalu. Dela to hlavne za studena (ikdyz je baterka nabita).
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Streda, 27. Februára 2013, 21:58
od PetoK
Skontroluj poriadne ci IBS odpoveda a ci meria korektne... samozrejme na to treba profi diag. BMW.
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Štvrtok, 28. Februára 2013, 00:55
od airbone
JTK545 napísal:Ahoj, moc diky za info. Tak mam podobne syndromy - kolisa napeti od 11V-15,5V, pri tom kolisaji i otacky motoru (tak jak kolisa napeti), to same osvetleni interieru, blika display navigace, sem tam nejaka chybova hlaska, kdyz spadne napeti pod 11V.... Baterka 1 rok, zaregistrovana, testem prosla OK, i jsem ji nechal dobijet a dela stale. IBS sensor jsem zkousel odpojit a taky delalo stale. Po cca 10 minutach jizdy se to pak ustali a je vse v normalu. Dela to hlavne za studena (ikdyz je baterka nabita).
Myslim ze ten regulator bude prva vec na vymenu a dufaj ze aj posledna. Daj potom vediet co a ako.
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Štvrtok, 28. Februára 2013, 19:40
od JTK545
Tak v utery jde auto do servisu, tak snad ty elektricke duchy vyzenou. IBS senzor to neni - auto bylo minuly tyden na diagnostice a testovali i alternator a i ten je v poradku. Tak pak dam vedet, jestli se povedlo. Diky
Re: Výměna regulátoru napětí (na alternátoru)
Napísané: Nedeľa, 10. Marca 2013, 18:03
od JTK545
Tak regulator vymenen a vypada to, ze vsechny problemy jsou pryc, jeste uvidim az se vice ochladi. Cena primo v servisu BMW - 235 EUR.