E61 2004 - Vrstva laku
Napísané: Utorok, 21. Februára 2012, 08:56
Zdravím páni!
Mam menší problém, pred par dňami som sa stal hrdým majiteľom približovadla e61 (530d) prvý krát v evidencii 12/2004 v Taliansku. Teraz s odstupom času ma len tak napadlo pozrieť si v databáze jeho kontrolu originality a našiel som tam zaujímavé znepokojujúce údaje o vrstve laku na celom aute, ktorá prevyšuje značne bežnú hodnotu. Skúšal som porovnávať výsledky iných kusov, ktorých VIN som našiel v inzerátoch a pri niektorých bol lak v tolerancii a pri iných tam boli veľké výkyvy medzi dielmi, moje ma však hrúbku cca rovnomerne na celej karosérii rovnako ale skoro 3x väčšiu ako je v tolerancii... Tak ma zaujíma či je možné že karoséria bola vo výrobe striekaná aj viac krát kvôli vadám pri výrobe, alebo niekde inde nastala zmena pripadne ako to zistím. Vopred vďaka za vaše postrehy/poznatky
Kombík je v šedej metalíze a najazdené to ma niečo pod 190 000 km, ale aj to idem dnes dať preveriť do Bavarie v BA aj keď už asi zbytočne...

Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 μm (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 μm), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 μm. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 μm, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (μm = mikrometer, 1 mm = 1000 μm)
Mam menší problém, pred par dňami som sa stal hrdým majiteľom približovadla e61 (530d) prvý krát v evidencii 12/2004 v Taliansku. Teraz s odstupom času ma len tak napadlo pozrieť si v databáze jeho kontrolu originality a našiel som tam zaujímavé znepokojujúce údaje o vrstve laku na celom aute, ktorá prevyšuje značne bežnú hodnotu. Skúšal som porovnávať výsledky iných kusov, ktorých VIN som našiel v inzerátoch a pri niektorých bol lak v tolerancii a pri iných tam boli veľké výkyvy medzi dielmi, moje ma však hrúbku cca rovnomerne na celej karosérii rovnako ale skoro 3x väčšiu ako je v tolerancii... Tak ma zaujíma či je možné že karoséria bola vo výrobe striekaná aj viac krát kvôli vadám pri výrobe, alebo niekde inde nastala zmena pripadne ako to zistím. Vopred vďaka za vaše postrehy/poznatky

Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 μm (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 μm), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 μm. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 μm, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (μm = mikrometer, 1 mm = 1000 μm)