musim suhlasit s Vomackom, ani podla mna nie E60 idealne auto na prerabky a prestavby a pod., aj ked plne chapem o co ti ide, chces mat z auticka radost a mat tiez trochu pocit, ze je ine a lepsie ako maju ostatni - na tom konecne nie je nic zle
myslim si, ze posledne auta, kde sa dalo cokolvek kedykolvek bez problemov doplnit boli E39 / E46, potom je uz v Baworacikoch tolko elektroniky, ze aj jednoducha vec domontovana dodatocne potrebuje preprogramovat cely system a ani potom nemusi fungovat na 100%
ked porovnam ako som si pred rokmi dal do Astry G domontovat tempomat (kupil som packu, dal auto so servisu a za 2 hodiny bolo hotovo - ak by som bol o trochu technicky zdatnejsi zvladol by som to asi sam) a co mi teraz povedali v BMW Group SK, ked som chcel vlastne to iste - domontovat ACC (samozrejme, ze v E60 mam tempomat, len som sa informoval, ci by to slo upgradovat na ACC). Domontovat ACC nejde, pretoze neexistuje retrofit. Aj keby sa zohnali prislusne diely, nasledne preprogramovanie RJ by obavam sa nezvladol ani autorizak. A takto to bude u nasich aut so vsetkym....
naviac E60 podla mna nie je auto, ktore sa da robit "v garazi" a rozne univerzalne aftermarketove doplnky zabudovane do auta su jednak zarodkom buducich problemov a jednak IMHO znizuju hodnotu auta
aj mna mrzi, ze veci, ktore by som v aute chcel (a povedzme, ze by som si ich vedel zohnat) v aute mat nemozem, pretoze nepoznam nikoho kto by zvladol ich montaz a nasledne "ozivenie"
viac ma ale se*e, ze ani autorizovany servis nema odvahu, chut, znalosti.... na to, aby sa pustil do niecoho ineho ako vymenit jeden diel za iny a niekedy su schopní (ako na fore niekto pisal) kvoli vypalenej poistke rozobrat a vymenit pomaly pol auta... ale to uz sme uplne OT